codex Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Nice Halvparten av den pokalen kan du vel bare sende til Bernhard, heheh Bilen din er strøken nå ja, eneste jeg kommer på er ny potte eller noe slikt edit: Hvor var treffet og hvilket treff var det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Ser meget blank og fin ut nå. Så hvilken Svissvax voks er det på bilen? Hva fikk du pokal for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Gratulerer med pokal! Bilen din ser kongestrøken ut! Savner litt interiørbilder Du har gjort mange riktige valg med denne bilen ja BBS LM i den dimmen der må ha kostet flesk, med mindre det er kopier? Må legge solfilm foran også nå ps. synd med bot på vei hjem da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Fy faen for en bil! Heftig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 Nice Halvparten av den pokalen kan du vel bare sende til Bernhard, heheh Bilen din er strøken nå ja, eneste jeg kommer på er ny potte eller noe slikt edit: Hvor var treffet og hvilket treff var det ? Takk takk.. Gjett om Bernhard fikk høre:) Hadde det ikke vært for jobben han gjorde så tror jeg neppe bilen min hadde vært så rå! Ny potte kommer når jeg får montert m-pakka eller kansje jeg bare skal selge bilen min nå... Var på Rudskogen BMWCCN. Ser meget blank og fin ut nå. Så hvilken Svissvax voks er det på bilen?Hva fikk du pokal for? Den er VELDIG blank og fin skal jeg si deg:P hehe.. Vi bestemte oss for å bruke Swissvax Blau-Weiss Voks som er spesielt utviklet for klarlakk spesifikasjonene på nyere BMW modeller. Den klassifiserer seg som premium voks og inneholder en mye høyere konsentrasjon av ultra ren brasiliansk Grade One carnauba voks (over 40 %). Beriket med kokosnøtt og avokadoolje ekstrakter metter den lakken og produserer en briljant og strekfri glans. Hadde lyst til å bruke Divine men vi måtte jo få prøvd noe nytt:) Gratulerer med pokal! Bilen din ser kongestrøken ut! Savner litt interiørbilder Du har gjort mange riktige valg med denne bilen ja BBS LM i den dimmen der må ha kostet flesk, med mindre det er kopier? Må legge solfilm foran også nå ps. synd med bot på vei hjem da Takk skal du ha Dr_S.. Begynner å bli ganske fornøyd med resultatet.. Men sliter litt med å gå så fort lei biler så vuderer å sette denne for salg ganske så snart... Tro meg de felgene kostet flesk og seff kopier er for tapere:P hehe Her er det only real DEAL! Hvor forran mener du jeg må legge solfilm har jo solfilm på siderutene men ganske så svakt! ps. Er bare glad jeg ikke mistet lappen.... Fy faen for en bil! Heftig!!! Spanx! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 liten ny modd.. Hovedlyktene gjennstår men må bytte de først: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet Mai 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2010 Tok ett par nye bilder idag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 29, 2010 Share Skrevet Mai 29, 2010 tæææte saker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet Mai 29, 2010 Share Skrevet Mai 29, 2010 Igjen.. Nydelig BMW Gratulerer med pokal, morro. Gule lykter<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 Ahh, du er broren til Singh? Kjørte forbi spar butikken oppi skogen der i stad, så du stod ute og vaska Flink gutt! Lekker bil du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2010 Ahh, du er broren til Singh?Kjørte forbi spar butikken oppi skogen der i stad, så du stod ute og vaska Flink gutt! Lekker bil du har! Ja det er store bror:) hehe skulle stoppet og tatt deg en titt da... Det er det som er så deilig å være sin egen sjef. Vask bilen akkurat når det passer deg, selv i arbeidstiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuneSch Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 Fiiiiiiin bil du har der altså! ble tøft med gule tåkelamper og skal du ha m-tech på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2010 Fiiiiiiin bil du har der altså! ble tøft med gule tåkelamper og skal du ha m-tech på den? Takk skal du ha:) Ble ganske kult med guletåkelys gleder meg til å prøve oppe også M-tech fanger sideskjørt og bakfanger ligger til lakk men har ikke grøftlys eller difuser bak... Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette litt billigere enn vanlig pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 Ahh, du er broren til Singh?Kjørte forbi spar butikken oppi skogen der i stad, så du stod ute og vaska Flink gutt! Lekker bil du har! Ja det er store bror:) hehe skulle stoppet og tatt deg en titt da... Det er det som er så deilig å være sin egen sjef. Vask bilen akkurat når det passer deg, selv i arbeidstiden Hehe, vi skulle på renseanlegget, neddi hølet der og fiske skjønner du, hadde litt snaut med tid! Hørte han har kjøpt seg Q7? Kan tenke meg det er deilig ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2010 Prøvde å redigere litt bilder idag også.. Er ikke noe Pro på photoshop men prøver.. Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå