Bimmerhansen Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Hei, er det noen her inne som har handlet fra megalys.no? Bestillte hvite pærer til angel-eye`sa på 1èrn min og diode-skiltlys med motstand.. Er tre uker siden men ingen ting har kommet, og jeg får ikke svar på telefon eller mail. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Hørt rykter om at de aldri leverer (så godt som)... Søk på forumet eks: viewtopic.php?f=9&t=144152&hilit=megalys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Irriterte meg litt at nettsiden fortsatt er oppe og går til tross for at han er konkurs. Derfor ringte jeg til bostyrer nå og han skulle få ordnet opp etter påske. Men det er jo mulig at vedkommende skal drive videre på et annet org. nummer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2010 ringte han i går å fikk svar. Da hadde han gått tom for parklyspærene, men han skulle sende skiltlysene med en gang. Jeg krevde pengene tilbake for parklysa og det skulle han ordne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå