fredrikt Skrevet Mars 30, 2010 Skrevet Mars 30, 2010 Hei. Et lite spørsmål. Så på dekkene mine idag, 18" som jeg kun har kjørt med i ca. 2 uker. De var veldig slitt innerst, og tror dette kan ha noe med at jeg kjørte borti en kamerat og da var det dekket som traff. etter jeg gjorde det merket jeg at rattet sto skeivt. Faren min mente det med slitasjen kun var pga. senking og at det var for mye negativ camber, men kan dette stemme? Det er nesten ikke mønster igjen innerst, og det er bare en cm ca. som er slitt..
HMW Skrevet Mars 30, 2010 Skrevet Mars 30, 2010 Forstillingskontroll neste stopp.. når gjorde du dette sist? Har du senket etter det?
Lars89 Skrevet Mars 30, 2010 Skrevet Mars 30, 2010 Kjenn over slakk og se etter skeivheter/defekter i forstillinga. Etter det må du ta firehjulskontroll så du ihvertfall får spissinga rett. Camber er vanskeig å få innenfor med senk.
fredrikt Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Skrevet Mars 31, 2010 Er montert senk ja, men at den sliter en cm pga senk er vel lite trolig? Er en cm på innsiden av dekke som mønsteret er slitt helt vekk
HMW Skrevet Mars 31, 2010 Skrevet Mars 31, 2010 Hvis du har senket bilen uten å justere hjula er dette helt vanlig ..
fredrikt Skrevet April 2, 2010 Forfatter Skrevet April 2, 2010 Jeg vet at den sliter mer da, men slite vekk alt mønsteret på nye dekk på to uker??
AutoMartin Skrevet April 2, 2010 Skrevet April 2, 2010 Du har nok slått styringen skjev. Da blir spissingen gal, og dekkene blir slitt slik du forklarer. En 4hjulssjekk er nok eneste løsning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå