Gå til innhold

Deler fra E34 540i V8 1994 modell selges i april


cheron
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Komplett V8 front selges fra bilen. 1500 kr sender IKKE i posten.

Har også dører til E34. 500 kr pr stk. sender IKKE i posten.

Koffertlokk til E34 sedan. 1000 kr sender IKKE i posten.

Ligger her på verksted. Ingen som trenger V8 front? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slaktet det siste i dag...

Noen som trenger sveisedeler? Er to små rustflekker på hele bilen! Ett lite hull i venstre innerskjerm og bakre del av venstre kanal. Ellers er den fin. Kan kappe av store flater for de som trenger å sveise på nye bakskjermer, innerskjemer, gulv etc.

Bremsekraftforsterker med abs

Klimaanlegg

Radiator

Dobbel takluke

Frontrute ( som kjøper må ta av selv )

Kjørecomputer med ledningsnett

Bakstilling med nivåregulering

Forstilling

Diff med sperre

Taktrekk ( grått )

Nesten nye vinterdekk på 15 toms alu felger (ikke fine)

Chassiet blir fraktet tilbake til Tyskland på mandag 31 mai om ingen trenger noe sveisedeler. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2,93 ble jeg lært her på forumet, ut etter å tyde den metall plata på diffen; bs293n714 er koden på plata.

Om den passer bolt on? Det vet jeg ikke dessverre. Men om du trenger å bytte akslinger etc så har jeg dette også.

Kanskje noen andre her på forumet kan svare på dette?

Har komplette forseteseter/baksete ja. Vil helst selge komplett, 1000 kr. Er med hundegitter på baksete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Må frigjøre gulvplass til Boble prosjektet som kommer i morgen.

Bakstilling fra dennebilen. Komplett med bremser, dempere ( nivå), ikke diff. Står på pall!

Har også forstillingen; Eibach fjører påmontert. Bremser osv følger med. Jeg skrur av hjula.

Bilde0055.jpg

2000kr

Må hentes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket med deg tidligere, men har ikke ditt tlfnr.

Du solgte vel mellomakslingen, ikke sant? Men var det så at du har giroverføringen, men at den er defekt? Jeg er likevel interessert i den. Skal kanskje kjøre til ca der hvor du bor lørdag 17. juli. Så får tenke om det er andre deler jeg kunne trenge.

Kan du kontakte meg på 92 22 65 44?

Hilsen Eirik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket med deg tidligere, men har ikke ditt tlfnr.

Du solgte vel mellomakslingen, ikke sant? Men var det så at du har giroverføringen, men at den er defekt? Jeg er likevel interessert i den. Skal kanskje kjøre til ca der hvor du bor lørdag 17. juli. Så får tenke om det er andre deler jeg kunne trenge.

Kan du kontakte meg på 92 22 65 44?

Hilsen Eirik.

Da må jeg leite litt, vet ikke hvor jeg har gjort av den overføringen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for en god handel! Endte med at jeg kjøpte ny flens bak mot diffen. Nå står den under bilen og opphenget ser ut til å være greit! Du har ikke tilfeldigvis boltene som er mot girkassa? m14x73x1,5mm stigning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for en god handel! Endte med at jeg kjøpte ny flens bak mot diffen. Nå står den under bilen og opphenget ser ut til å være greit! Du har ikke tilfeldigvis boltene som er mot girkassa? m14x73x1,5mm stigning.

Håper du ble fornøyd ja :) Jo, ja kanskje... Har vel boltene oppi bøtta med resten av boltene/skruer som var på bilen. Men om jeg gidder å lete? DET bli en annen sak.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...