kjekk82 Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Det var vell 3-5 Juni som ble sagt, men siden nettsiden til klubben er nede så er det lite med info,,ikke stod det noe i siste Fahrfreude heller såg jeg... Det er rett og slett for dårlig av hovedklubben og ikke ha info for sommern klart. Jeg og er av den som helst vil ha noen mnd å planlegge på, er liksom ikke bare å kaste seg i bilen og kjøre... Skal skrive på Facebook siden til hovedklubben jeg og se hva vi får til svar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selia Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Blir det felleskjøring fra Molde til Ålesund 1 mai da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet April 18, 2011 Forfatter Share Skrevet April 18, 2011 Det må jo kunne ordnes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selia Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Ja Jeg stiller om jeg har fri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selia Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Er det mange fra denne siden av fjorden som skal da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 jeg kommer nok til å ta en tur sannsynligvis. (fra molde) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selia Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Prøve å samles flest mulig som drar på samme tidspunkt da ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Satse på at koed får sendt meg topplagerene, så jeg får montert ferdig coiloversene til treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Angående treffet på ACR 4. og 5. juni, så kommer programmet på nettsiden til avd. nordland så snart det er klart. (bmwccnn.com) Det burde ikke bli så lenge til, jeg skal pushe på litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mering90 Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 Vil bare opplyse om at det er meldt Sol og 14 grader til den store dagen! Vindstille er det også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 Vil bare opplyse om at det er meldt Sol og 14 grader til den store dagen! Vindstille er det også! Når begynner treffet og hvor? og felleskjøring med ferga kl ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 Vil bare opplyse om at det er meldt Sol og 14 grader til den store dagen! Vindstille er det også! Når begynner treffet og hvor? og felleskjøring med ferga kl ?? http://www.facebook.com/event.php?eid=209309059080895&ref=ts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Vil bare opplyse om at det er meldt Sol og 14 grader til den store dagen! Vindstille er det også! Når begynner treffet og hvor? og felleskjøring med ferga kl ?? http://www.facebook.com/event.php?eid=209309059080895&ref=ts En av meget få uten face jeg:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 dette blir så rått, nå gjenstår det bare å polere bilen før søndagen o.O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mering90 Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 dette blir så rått, nå gjenstår det bare å polere bilen før søndagen o.O Regner med det blir et lag med voks på min også før treffet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå