Gå til innhold

BMWCCN Møre og Romsdal

Share

Anbefalte innlegg

sn-racing; visst du føler deg bedre etter dine oppgulp om taletløst osv... så kan jeg prøve å forklare.

Ingen har bommet på noen dato her.

Nr 1.

Det bør være en dato det passer for arrangørene. (dem bør nesten værer der) Dette er vanlig folk som jobber, har et privatliv, og gjør dette på veledighet å hobby. Vi har ikke betalt for å arrangere dette slik som gatebil arrangørene har.

Nr 2

Det har blitt tatt hensyn til hovudklubben sitt treff 22-23.sept.

Nr.3

Gatebil datoen har ingen innvirkining om vi skal holde et M&R CCN treff eller ikke.

Vi skal dobbelsjekke litt om vi klarer å få til helgen før eller etter, men lover ingenting da dette gjelder søknad om plass og hos kommune.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo Gatebiltreff i Norge kun 3 ganger i året, og datoene for treffene kommer ut ganske tidlig.

Er det faktisk mulig og Bomme noe så jevelig på datoen på ett treff da!!! talentløst!!!!

Nei flytt treffdatoen!!

SÅ,rolig nå! Vi velger jo ikke dato for å være jævlige! Det har seg slik at det ikke går og gjøre alle tilfreds, og vi måtte velge ei helg der de som skal arrangere har tid,og ikke minst området var ledig!

Vi i styret diskuterer nå om vi klarer å få det til ei anna helg,skal komme med tilbakemelding snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo Gatebiltreff i Norge kun 3 ganger i året, og datoene for treffene kommer ut ganske tidlig.

Er det faktisk mulig og Bomme noe så jevelig på datoen på ett treff da!!! talentløst!!!!

Nei flytt treffdatoen!!

Det er kanskje ikke alle som er like interessert i Gatebiltreff som det du er. Jeg for min del hadde ikke aning om at det var gatebiltreff den helga en gang!

Det handler ikke om å bomme, men om å få det gjennomført. Jeg har prøvd så godt jeg kan, sammen med en kontaktperson i Kristiansund og få arrangert et treff på "nordmøre" i stedet for at alle CCN-treff i regi av M&R sin klubb blir holdt på Sunnmøre.

De fleste i styret er fra Sunnmøre, men siden jeg er 2.vara har jeg prøvd og få til noe her oppe også. Dette ble fiasko i fjor da jeg ikke fikk ordna plass, men kom i kontakt med en i Kristiansund i år som har et greit nettverk slik at det ble funnet plass.

Jeg er usikker på om jeg er hjemme pga jobb den helga, så vi er avhengige av at kontaktperson i Kristiansund er hjemme, og det var den helga der som passet best for han, sammen med at de som sitter i styret (samt pådrivere) fra Sunnmøre hadde tid!

At det skulle være NAF-treff med NM i autoslalom viste jeg heller ikke siden det er noe som heller ikke opptar noe av min interesse.

Det er naturligvis ikke en gunsti situasjon at så mange happenings sjer samtidig, det er det forståelse for, men å fly ut med sånn type agresjon mot folk som bruker fritiden sin på å prøve og arrangere treff og hygge for andre er rett og slett usmakelig..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis dere klarer og få flytta treffet fram eller tilbake ei helg så er hvertfall jeg og diohrvik med. Vi kan også stille på dugnad til og hjelpe til og arrangere treffet siden vi holder til så nerme. Var skikkelig gira på dette treffet. Men desværre går kjøringa på bane i førsterekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir drøftet, Vatn.. Problemet er at E.Ludvigsen, som har ordnet plass med kommunen osv er på havet, og vanskelig og nå.. Er også litt opptatt av at han er hjemme under treffet, både pga organisering og siden han har fikset alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trengs også folk til å være med som vakter/kiosk osv..

Samt at om noen i Kristiansund føler for å være med å bidra litt før treffet (f.eks litt innkjøp av varer osv), så ta kontakt.

Er avhengig av at noen kan være med og hjelpe til litt for at dette skal bli gjennomført! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må jeg prøve å få med meg :D Synd jeg har så få kompiser som er såpass interessert i bil at de kan joine med, men får prøve å få med noen oppover.

Blir garantert flere fra Ålesundsområdet som skal, vi fra styret drar oppover fredagen og har oss en liten sosial happening på campingen rett ved isbanen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...