Jørgen Lie Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Godt å se at det ikke bare er meg som allerede har startet tankegangen mot våren Ut i fra en samtale som jeg og Endre hadde tidligere i år, lekte vi med tanken på å arrangere en annen plass en Molde/Ålesund. En plass jeg tenker da, er Kristiansund. Grunnen til dette er plassmessig, da det kan være greit å ha et høvelig stor området til å stille ut/ha autoslalom på. Om man kan se for seg et treff i Kristiansund ila 2011, så stiller jeg meg meget positiv til å være med å få til noe rundt dette, så fremst jeg er hjemme fra sjøen.. Om man ser for seg handelsparken, som ligger på andre siden av Futura (ved biltema), har vi et ganske stor området tilgjengelig, på f.eks en søndag. Søndag er vel i grunn den eneste dagen det er tilgjengelig i og med at det er butikker der som er åpne på lørdag. Plassen der er stor og åpen. Som aktører til et evt treff der har vi jo Slatlem, som er BMW-forhandler, vi har Bilextra som har deler/stereo osv, vi har en rekke Dekkforhandlere, vi har bilpleie som Kristiansund Håndvask og Bilpleie, som en kompis av meg driver. Dette er ting jeg kommer på nå i farta, men det finnes jo sikkert flere alternativer også, samt muligheter for bedrifter fra omegn å møte opp, f.eks GS. Ellers finnes vel Go Kart-banen i Halsa kommune som også kunne blitt brukt til en "dagsaltivitet" av noe for klubbmedlemmer? Håper flere har idéer eller innspill her, som gjør at vi får til et aktivt BMW-år i BMWCCN avd M&R. Og til dere her inne som ikke er medlemmer i CCN: Meld dere inn umiddelbart. Om slike treff og arrangement skal gjennomføres trenger vi folk til å være med på å arrangmere, og til å tilrettelegge slik at dette blir gjennomført på en seriøs og skikkelig måte. Ta kontakt med Endre Hånde eller Jørgen Lie om dere stiller dere til disposisjon til ulike arrangementer !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2010 Kjempebra Jørgen! For å få organisert dette skikkelig, ser jeg for meg at Jørgen har ansvaret for Nordmøre, Kenneth tar Sunnmøre, jeg Romsdal samt koordinerer dette. Veldig bra at det er en som er noenlunde lokal der det skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2010 Vi trenger også frivillige som kan sitte i styreverv fra neste år. Interessenter kan sende meg en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Mange flotte initiativ her synes jeg Sett meg på listen angående hjelp til arangement i Kr.sund og omegn Hjelper gjerne så lenge jeg er hjemme fra sjøen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Ser fram til en knall sesong Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Hvor er liker knappen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 Her ja!! En tråd som har gått meg forbi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 Da er vi samlet ja .. Godt å ha varaen med på notene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 Det finnes da flere i M&R som kan være med å bidra enn oss da !! Har hatt en kjapp brainstorming med Mr.Silver, og vi har kommet opp med en del navn på privatpersoner i Kr.Sund som kan være med på å løfte dette bilmessig, aktører som kan være med å hjelpe til og hva som kunne vært greit av bedrifter og presentere. Jeg skal ta en runde over nyttår å snakke med de som "leier" ut plassen, samt noen av de "større" som kan være med på dette mtp bedrifter. Har også lekt med tanken og invitere KKK (nei du tippa feil, ikke Ku Klux Klan), Kristiansund Kameraklubb, om noen der kunne vært med som profesjonelle fotografer. Vet det er mange der som er veldig flinke og har brukbart med utstyr, samt at det ryktes at noen har lekt med bil-bilder fra før av. Hadde jo vært litt kult med skikkelig bilder, eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 Hadde helt klart vært kjempegreier det Du kan jo dra med folk, inkludert deg selv, på årsmøtet som skal være? Bruker å ha ett på nyåret, lite folk som møter opp fra nordlige strøk, mest ålesundere egentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 Om den var til meg, Eksos, så skal jeg gjerne prøve å stille opp på dette, så fremst jeg er hjemme Mellom 1.jan til 26.jan er jeg i alle fall hjemme Etter dette befinner jeg meg på de syv hav.. Grunnen til at det er lite folk fra nordre deler av fylket er vel kanskje at det er i Ålesund Men som sagt, er jeg hjemme skal jeg prøve å få blitt med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 Om den var til meg, Eksos, så skal jeg gjerne prøve å stille opp på dette, så fremst jeg er hjemme Mellom 1.jan til 26.jan er jeg i alle fall hjemme Etter dette befinner jeg meg på de syv hav.. Grunnen til at det er lite folk fra nordre deler av fylket er vel kanskje at det er i Ålesund Men som sagt, er jeg hjemme skal jeg prøve å få blitt med.. Jepp, var nok til deg Vi har brukt å hatt årsmøtet i Januar/Februar, så godt mulig du går glipp av det.. Men trenger naturligvis ikke være der for å melde deg som kandidat til ett værv Grunnen til at det bruker å være i Ålesund er nok at de aller fleste i styret er derifra, akkurat nå er 7 av 8 fra Ålesund eller en nabokommune.. Om man inkluderer arbeidskomitèen er 11 av 12 ifra sunnmøre.. Den ene som er ifra andre deler av fylket er da Endre, som ble valgt inn for ett år siden, som første romsdaling i styret som jeg kan huske.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 Skjønner Jada, har forståelse for dette! Nei sant, men har et par verv andre steder akkurat nå, bl.a styremedlem, så tror ikke jeg tar på meg flere pr dags dato.. Får håpe det blir ila starten på januar eller slutten av februar da Er vel hjemme igjen ca 16.feb.. Men synes fortsatt det er dårlig respons her mtp hvor mange her inne som er fra Møre og Romsdal..!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Desember 18, 2010 Share Skrevet Desember 18, 2010 Men synes fortsatt det er dårlig respons her ....sa han og så ble det stille. Helt stille. Vi får prøve oss med en liten bumping. Siden lange reiseavstander vil forbli en utfordring, er det positivt at man forsøker å dra med flest mulig deler av fylket. På sikt kan man dermed kunne ha lokale arrangementskomitéer som står for faste events rundt omkring. Finnes det forresten noe godt inntrykk av hvor hovedtyngden av tilreisende har kommet fra når man har avholdt 1-maitreff i Romsdal (dvs. Molde) de siste årene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Ja nei forstår ikke dette ... skal vi si fylket? Mange melder intresse, men når ting skjer er det dødt. Prøvde å dra igang et julebord, men der var det 7 intresserte, så ja... alt går jo ann. Men hadde siktet litt større. Fra tidligere vet jeg det har blitt prøvd både med oktober fester, å div andre aktiviteter, men har blitt avlyst pga manglede påmelding. Tror mange i områdene er sjøfolk, men langt fra alle. Hovudårsaken tror jeg er at vi ikke har en ''komplett'' mail liste for avd.Møre & Romsdal som kan brukes til å informere. Hvordan en kan skaffe denne vet jeg ikke, men skal se nærmere på saken. Dem som er heldig å får med seg ting, er dem som er på bimmers, å ccn forumene. Denne tråden fant jo f.eks ikke jeg får nå!!! Flyers er jo et godt hjelpemiddel til å publisert rundt om på butikker, bensinstasjoner osv før et treff for å trekke nye medlemmer. Jeg for min del har rekruttert mange medlemmer gjennom jobb å reise... bare gøy å møte likesinnede! Alle må være med å dra lasset for at dette skal bli bedre, ikke bare styret. Det er medlemmene som SKAPER klubben, det er medlemmene som foreslår aktiviteter å det er medlemmene som gir tilbakemelding på hva som er bra eller ikke bra...ikke styret alene. Dette var ikke ment som skjennepreike selvom det kan leses slik Håper avd. M&R 2011 overgår 2010 som var et bra år for avdelingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå