Eksos Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 Er det satt noen datoer for 2011 treff Endre? Svarer for han jeg 1. Mai er vell det eneste som er satt, den datoen er fast hvert år.. Utenom det er det lite, må få tatt oss ett møte snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Desember 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2010 Som Eksos skriver så er det ikke annet enn 1.mai som er satt av. Men det skjer litt nå rett over nyttår, så jeg regner med at vi har noe ved årsmøtet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 Når blir årsmøtet? Kunne tenkt meg å vært med på det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 Når blir årsmøtet? Kunne tenkt meg å vært med på det... +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2011 ifjor var det i slutten av februar, 26 ellerno. Tidspunkt er ikke bestemt enda, så om noen har noen ønsker så skrik ut før vi bare bestemmer en dato. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 Passer for så vidt her i alle fall, slik det ser ut nå.. Tror det er siste helga Vegard er hjemme også faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 Jeg reiser ut igjen 13 februar, så gjerne før den tid Se om vi klare å dra i gang en liten sosial sammenkomst ut i mars-april også ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 Er det slik at alle medlemmer kan bli med på årsmøtet? Kunne gjerne tenkt meg å blitt med jeg og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 Alle medlemmer kan komme ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 Ok,da satser jeg på at jeg har mulighet til å bli med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Januar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2011 Dess flere som kommer, det bedre er det. Vi har vanligvis samlet oss på peppes pizza i Ålesund, og ser igrunn ikke noen god grunn til at det skal endres på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Tilbake til forslag til klubbbegivenheter i 2011: Hva med en roadtrip av ikke så veldig ambisiøst omfang? F.eks. en BMW-kolonne til Runde i april med felles middag? (Finnes det spisesteder på Runde? *Kremt*.) Eller fylle opp alle plassene på fergen mellom Linge og Eidsdal og kjøre til Geiranger senere i sommer? Om bespisingen skal være biff eller hamburger avhenger vel av deltagerne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Ja, er spisestad på Runde, Runde Café, med ein tysk kokk. Kan ikkje seie at eg har ete altfor mykje mat der, men veit at dei har ein fantastisk laksemiddag der Om hamburger står på menyen, so har Mix Fosnavåg (eller "sjappa" på daglegtale), den beste cheeseburgaren eg har smakt til dags dato. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 Dess flere som kommer, det bedre er det.Vi har vanligvis samlet oss på peppes pizza i Ålesund, og ser igrunn ikke noen god grunn til at det skal endres på. må huske på at peppes i sentrum er lagt ned da blir vel noen treff utover sommern/høsten? isåfall kan dere regne med meg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 Dess flere som kommer, det bedre er det.Vi har vanligvis samlet oss på peppes pizza i Ålesund, og ser igrunn ikke noen god grunn til at det skal endres på. må huske på at peppes i sentrum er lagt ned da blir vel noen treff utover sommern/høsten? isåfall kan dere regne med meg da Å? Når skjedde det? Har ikke jeg fått med meg :S Finnes plenty av plasser å velge mellom uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå