Dal-z Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 er vel ikke så lenge siden. husker ikke helt, fortsatt åpent på moa derimot. tror nok ikke det å finne en pizzasjappe skal være største problemet deres, er jo en på hvert gatehjørne, med innslag av en kebabsjappe innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2011 hmm.. Da må vi nok finne alternativ ja. Det som var veldig greit på peppes, var jo at vi da fikk et rom for oss selv. Er det andre i området som har samme muligheten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 har ingen aning, men restauranten til peppes på moa har flere avdelinger, eller hva man kan kalle det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kragz Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 Tilbake til forslag til klubbbegivenheter i 2011: Hva med en roadtrip av ikke så veldig ambisiøst omfang? F.eks. en BMW-kolonne til Runde i april med felles middag? (Finnes det spisesteder på Runde? *Kremt*.) Eller fylle opp alle plassene på fergen mellom Linge og Eidsdal og kjøre til Geiranger senere i sommer? Om bespisingen skal være biff eller hamburger avhenger vel av deltagerne. Håper vi kan få til noe sånt på vår parten! stiller lett om jeg er hjemme:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 Tilbake til forslag til klubbbegivenheter i 2011: Hva med en roadtrip av ikke så veldig ambisiøst omfang? F.eks. en BMW-kolonne til Runde i april med felles middag? (Finnes det spisesteder på Runde? *Kremt*.) Eller fylle opp alle plassene på fergen mellom Linge og Eidsdal og kjøre til Geiranger senere i sommer? Om bespisingen skal være biff eller hamburger avhenger vel av deltagerne. Håper vi kan få til noe sånt på vår parten! stiller lett om jeg er hjemme:) Forekomsten av flotte biler er ganske stor på Ytre Sunnmøre, og siden våren kommer i ytre strøk mens man fortsatt måler høyden på brøytekantene innerst i fjordene med metermål, bør det passe perfekt med et vårtreff ved kysten. Siden pizzaspising ser ut til å være det som fenger mest i denne tråden, kunne man f.eks. møtes til en fellescruising, som ble avsluttet med pizza i Fosnavåg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 Fellescruising hadde vert kjekt ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2011 Ser ut til at det er 18.02 som blir datoen for årsmøtet. Årsaken er at Regnskapet ikke er klart, samt kasserer ikke har tid før da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Har dere bestemt klokkeslett og sted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Har dere bestemt klokkeslett og sted? Ser Endre skreiv 18.02 over her iallefall.. Den datoen er nok uaktuell for meg, er nok i London på det tidspunktet.. Meen det er vell ikke krise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 18.Feb passer utmerket for min del, jeg stiller .. Høres ikke dum ut planen med å ta kjøretur til Fugløya, men det skulle man helst gjort etter 1.Mai for kafe`en opner ikke før, kun sommeropent mener jeg ganske bestemt.. Da hadde dere fått sett hvor jeg og Larsegutt voks opp i vår spede barndom, Remøya som er siste øy man passerer før man kommer til Runde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 18.Feb passer utmerket for min del Tror det passer for meg også! Etter slik som skiftet er nå skal jeg være hjemme den 16.feb igjen, så da er det jo store sjanser for at jeg tar turen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Ikke hjemme, men dere finner vel ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 Dessverre finner vi nok aldri en dag som passer for alle.. Hadde vært knall om du også kunne bli med selvfølgelig Kenneth! Men vi får ta en runde på telefon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Januar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2011 Er det noen som kan bidra med et sted i Ålesundsregionen vi kan benytte til årsmøtet? Peppes er nedlagt, Baronen skal ha 1500 bare for at vi skal være der.. Fordel om det er servering, samt egen avdeling. Alternativt kan vi ha det hos Sølve i Mørehus, men det er litt utenfor Ålesund, samt da har vi ikke servering.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 Hva med Egon? Matprisene er vell gjerne litt høyere der men.. Kommer ikke på noen andre i farta.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå