Gå til innhold

BMWCCN Møre og Romsdal

Share

Anbefalte innlegg

er vel ikke så lenge siden. husker ikke helt, fortsatt åpent på moa derimot. tror nok ikke det å finne en pizzasjappe skal være største problemet deres, er jo en på hvert gatehjørne, med innslag av en kebabsjappe innimellom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake til forslag til klubbbegivenheter i 2011: Hva med en roadtrip av ikke så veldig ambisiøst omfang? :)

F.eks. en BMW-kolonne til Runde i april med felles middag? (Finnes det spisesteder på Runde? :? *Kremt*.)

Eller fylle opp alle plassene på fergen mellom Linge og Eidsdal og kjøre til Geiranger senere i sommer?

Om bespisingen skal være biff eller hamburger avhenger vel av deltagerne. ;)

Håper vi kan få til noe sånt på vår parten! stiller lett om jeg er hjemme:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake til forslag til klubbbegivenheter i 2011: Hva med en roadtrip av ikke så veldig ambisiøst omfang? :)

F.eks. en BMW-kolonne til Runde i april med felles middag? (Finnes det spisesteder på Runde? :? *Kremt*.)

Eller fylle opp alle plassene på fergen mellom Linge og Eidsdal og kjøre til Geiranger senere i sommer?

Om bespisingen skal være biff eller hamburger avhenger vel av deltagerne. ;)

Håper vi kan få til noe sånt på vår parten! stiller lett om jeg er hjemme:)

Forekomsten av flotte biler er ganske stor på Ytre Sunnmøre, og siden våren kommer i ytre strøk mens man fortsatt måler høyden på brøytekantene innerst i fjordene med metermål, bør det passe perfekt med et vårtreff ved kysten.

Siden pizzaspising ser ut til å være det som fenger mest i denne tråden, kunne man f.eks. møtes til en fellescruising, som ble avsluttet med pizza i Fosnavåg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18.Feb passer utmerket for min del, jeg stiller :D..

Høres ikke dum ut planen med å ta kjøretur til Fugløya, men det skulle man helst gjort etter 1.Mai for kafe`en opner ikke før, kun sommeropent mener jeg ganske bestemt..

Da hadde dere fått sett hvor jeg og Larsegutt voks opp i vår spede barndom, Remøya som er siste øy man passerer før man kommer til Runde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Er det noen som kan bidra med et sted i Ålesundsregionen vi kan benytte til årsmøtet?

Peppes er nedlagt, Baronen skal ha 1500 bare for at vi skal være der..

Fordel om det er servering, samt egen avdeling.

Alternativt kan vi ha det hos Sølve i Mørehus, men det er litt utenfor Ålesund, samt da har vi ikke servering..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...