Gå til innhold

Sett denne før? e34 525


tmte34
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Forrige fredag så kjøpte jeg meg en "ny" bil, en 1995 e34 525ia, temmelig godt utstyrt, abs, airbager fremme, cruisecontrol, acs, stor obc, el m5 skinn, klima +++. Bilen er orientblå, med m5 fangere, lakkert i sølv nederst. Er så langt storfornøyd med bilen. Nå lurer jeg bare på om det er noen som har sett, eller vet om det finnes noe om denne bilen her på bimmers eller på andre forum. Hadde vært interresant å sett hva som er gjort osv., hadde håpt at det var en prosjekttråd eller noe en plass. Har prøvd å søke litt rundt omkring, men finner ingenting. Kjøpte den av en kar i Nesbyen. Prøver å laste opp noen bilder(har ikke gjort det før) og håper på det beste.. Takk

Bilen er skitten, og jeg er ingen god fotograf.

5.jpg

4.jpg

3.jpg

2.jpg

1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har desverre ikke noe info om bilen din, men den ser meeget pen ut. Bytte til noen litt kulere felger (jeg foreslår rondell d58 eller m-parallell felgene. Det ser ut som om den allerede er senket litt framme? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde vært fint:) ja, den er senka, det er bilstein hele veien rundt. D58 er knallfine felger på e34, bare synd at nesten alle har det, syns det begynner å bli oppbrukt. Har noen m kopifelger som skal på snart, blir nok litt bedre da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DSC00233.jpg

Har flere bilder av den, men vet ikke om det er så artig for deg at jeg legger de ut. Er fra etter den var i grøfta i 2008. Ser ikke veldig fint ut. Kompis av meg som eide den for endel år siden.

men nå ser den jævlig bra ut da, så tidligere eier har gjort en god jobb ser det ut som! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DSC00233.jpg

Har flere bilder av den, men vet ikke om det er så artig for deg at jeg legger de ut. Er fra etter den var i grøfta i 2008. Ser ikke veldig fint ut. Kompis av meg som eide den for endel år siden.

men nå ser den jævlig bra ut da, så tidligere eier har gjort en god jobb ser det ut som! :)

Hadde du gidda å maile noen til meg? Tor-m@hotmail.com . Hvet du om det finnes en tråd om den noe sted, eller fins det bare bilder? Takk ihvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ls3i9orutvq615a8bkl6.jpg

Det er gammle bilen min jooooo:D Har sett etter den inne på forumet, og nå har den dukka opp:)

Der har du gjort et utolig bra kjøp om den er like bra som når jeg hadde den;) Kjenner foholdsvis godt til historia frem til jeg solgte den! Så bare ta kontakt med meg på pm om det er noe du lure på!

Savner den bilen!!! Sendte med et pent bilde av den også! (Som jeg faktisk har hengende over skjermen min på jobb)

Hans Uno

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...