babjorn Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 Nice,venter på bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet August 13, 2010 Forfatter Share Skrevet August 13, 2010 Nice,venter på bilder Skal få tatt noen bilder ikveld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 Hvordan gjore du det med airbag sensor i stolene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet August 13, 2010 Forfatter Share Skrevet August 13, 2010 Hvordan gjore du det med airbag sensor i stolene? Halla Carl! Fått solgt E36'en enda? Ang. sensoren i passasjerstolen: Jeg kjøpte en "ferdiglagd" plugg på eBay som lurer modulen som sitter under setet. I modulen originalt så er det en motstand som kjenner om det sitter f.eks et barn i setet (alt over 25kg merker den). Mens den pluggen jeg kjøpte bypasser denne modulen, slik at den alltid tror at det sitter noen i setet. Noe som igjen fører til at begge (fører + passasjer) airbagene slår ut ved en evt. kræsj, samtidig som jeg slipper feilmeldingen i dash'en og en passasjerairbag som ikke vil løse ut ved en evt. kræsj. Måtte også flytte over beltestrammere fra det andre interiøret, fordi de jeg hadde var elektriske. (Ikke at det var nødvendig, men da slipper jeg å ha en løs kontakt under setet). Da ble alt originalt, likt som det var før og uten noe tull! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 det er nice nei den står uten eksos enda hehe, får nytt i morgen, så da mangler jeg bare eksos festet GS ikke klarer og sende så er den klar. så om du vet om noen som skal ha seg bra e36 får du si fra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet August 13, 2010 Forfatter Share Skrevet August 13, 2010 Jaha? Hva slags eksos er dette da? Trodde du hadde eksos jeg? Skal si fra jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 Jaha? Hva slags eksos er dette da? Trodde du hadde eksos jeg? Skal si fra jeg! jeg hadde ja:P men den datt av etter banekjøringen hehe. potta som satt der var brukt og gammel, var rusten når jeg fikk den, så har den tatt inn vann og rusta hull på festene mine. så ble nytt simons efektanlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet August 13, 2010 Forfatter Share Skrevet August 13, 2010 Slik ble det med Vader interiør; Eieren er ihvertfall veldig fornøyd! Hehe. (Ja, nye dørkmatter skal på plass, samt at jeg har ny girspak liggenes sånn at jeg slipper den alu-ramma). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 Ble konge!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet August 13, 2010 Forfatter Share Skrevet August 13, 2010 Jaha? Hva slags eksos er dette da? Trodde du hadde eksos jeg? Skal si fra jeg! jeg hadde ja:P men den datt av etter banekjøringen hehe. potta som satt der var brukt og gammel, var rusten når jeg fikk den, så har den tatt inn vann og rusta hull på festene mine. så ble nytt simons efektanlegg Såpass ja! Hehe.. det blir nok bra med nytt! Skal montere Scorpion bakpotte i kveld muligens. Ble konge!!! Rimelig fantastisk! Takk takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 Det ble rått! De setene er så syyykt goe å sitte i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 Det ble rått! De setene er så syyykt goe å sitte i Edit: Har du nedfellbare bakseter? I så fall, merket du noe når du skulle ''låse'' baksetene fast? På min så får jeg ikke ''låst'' venstre side av baksete fast, så beltet går heller ikke ut. Jeg har vader alcantara jeg også. Noen andre som kansje har opplevd det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet August 13, 2010 Forfatter Share Skrevet August 13, 2010 Det ble rått! De setene er så syyykt goe å sitte i Takk! Ja, sitter bra i disse! Gleder meg til å få prøvd de skikkelig. Edit: Har du nedfellbare bakseter? I så fall, merket du noe når du skulle ''låse'' baksetene fast? På min så får jeg ikke ''låst'' venstre side av baksete fast, så beltet går heller ikke ut. Jeg har vader alcantara jeg også. Noen andre som kansje har opplevd det? Jeg har nedfellbare bakseter. Hadde ikke problemet du beskriver - har du prøvd å ta ut alt for så å sette det inn igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 Nei har ikke prøvd å ta de ut. Det virker som det beslaget du klipser i baksete er trykkt for langt inn elr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet August 13, 2010 Forfatter Share Skrevet August 13, 2010 Nei har ikke prøvd å ta de ut. Det virker som det beslaget du klipser i baksete er trykkt for langt inn elr. Ok. Du vet at det er to "haker" på det beslaget som skal presses tilbake? Slik at du får den tappen på seteryggen inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå