babjorn Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Dette ble nice,ryddig å pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Kjempemessig Even! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet August 24, 2010 Forfatter Share Skrevet August 24, 2010 Dette ble nice,ryddig å pent. Takk så mye, babjorn! Kjempemessig Even! Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Sjå der ja! Niiice Godt på vei nå! Stjeler blikk den her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Veldig gjennomført Ikke fått på plass speilene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet August 24, 2010 Forfatter Share Skrevet August 24, 2010 Sjå der ja! Niiice Godt på vei nå! Stjeler blikk den her Hehe, drar damer mener du... Veldig gjennomført Ikke fått på plass speilene? Hei og takk for det maartn! Nei, ikke enda. Blir ikke før i vinter. Skal lakkere speil, fanger, grillramme, Motorsport vinge osv i vinter. Så tar alt i samme slengen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet September 8, 2010 Forfatter Share Skrevet September 8, 2010 I dag har jeg vært og fått byttet frontrute, ble bra! Kjenner at lysten på ny bil til neste år nærmer seg allerede, haha. Er ikke bra å ha denna hobby'n her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 I dag har jeg vært og fått byttet frontrute, ble bra!Kjenner at lysten på ny bil til neste år nærmer seg allerede, haha. Er ikke bra å ha denna hobby'n her... Da kjøper jeg e36'n!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet September 8, 2010 Forfatter Share Skrevet September 8, 2010 I dag har jeg vært og fått byttet frontrute, ble bra!Kjenner at lysten på ny bil til neste år nærmer seg allerede, haha. Er ikke bra å ha denna hobby'n her... Da kjøper jeg e36'n!! Hehe. Ikke noe som er sikkert enda, men kjenner jeg meg selv rett så blir den vel lagt ut på vårparten/sommeren en gang. Er en del ting jeg vil bli ferdig med denne først, så får vi se. En del småtteri som skal ordnes i vinter som f.eks lakkering av litt diverse ting som speil, motorsport vinge osv osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Oktober 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2010 Huff, da er bilen solgt til en hyggelig kar som heter Lasse. Han skulle lage en tråd på Bimmers så blir morro å følge bilen videre... sitter igjen med litt blanda følelser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 Tørr jeg spørre hva du fikk for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 God bedring Even! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2010 God bedring Even! Hehe, takk takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå