Kristian H. Foss Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 Ja, viktig det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonyHolt Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 du kan låne mine;P er godt å cruise med takluka oppe og høre på ekte bayern musikk:p... selv om jeg bare har qvartetten:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet April 14, 2010 Forfatter Share Skrevet April 14, 2010 Fikk god hjelp av OLEZZ i dag, så bilen fikk seg en real omgang med clay, scratch-remover eller hva det heter, + polish & voks. Ble drit bra resultat! Bilder kommer imorgen, siden det ikke var så mye sol igjen.. Blir skilter førstkommende mandag om alt går etter planen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 Nydelig bil du har skal følge med på denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 HURRA! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet April 14, 2010 Forfatter Share Skrevet April 14, 2010 Nydelig bil du har skal følge med på denne tråden. Tusen takk! Det må du gledelig gjøre Hadde vært morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet April 14, 2010 Forfatter Share Skrevet April 14, 2010 Har også forresten kjøpt Motorsport vinge og ny frontfanger av Bård her på forumet. Var å plukket det av M3 delebilen hans. Skal lakkere grillramme og den nye frontfangeren for å få vekk steinsprut. Samt at den gamle fangeren var sprekt og ikke helt pen diverse steder, så bytter den like gjerne til en som er strøken. Motorsport vinga skal lakkeres i samme slengen. Bilder av delene kommer imorgen Om noen selger M3 speil til E36 Coupé med el-just + varme så kjøper jeg de, slik at jeg får lakkert de også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonyHolt Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 skal du på vårmønstringa 25? kjøre i følge kansje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet April 14, 2010 Forfatter Share Skrevet April 14, 2010 skal du på vårmønstringa 25?kjøre i følge kansje? Det er ikke umulig nei! Hadde vært digg å fått lakkert fangeren osv før den tid, men vet ikke helt om jeg får tid til alt. Hvor og når på dagen, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonyHolt Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 valla hovin, lørdag 25. apr. litt lengere enn alnabru:p der du kan kjøre til sinsen krysset eller til gøteborg på e6:p det kommer en stor kortesje fra lillehammer nedover langs e6. så vi kan kansje hoppe på den ved jessheim eller ved sharifs. hadde vært fett å komme mange samla:p her er link. http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=587014 driver du med bilen nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 Pen bil, mener de siste utgavene også ble kalt sport edition med denne sportspakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet April 14, 2010 Forfatter Share Skrevet April 14, 2010 valla hovin, lørdag 25. apr. litt lengere enn alnabru:p der du kan kjøre til sinsen krysset eller til gøteborg på e6:p det kommer en stor kortesje fra lillehammer nedover langs e6. så vi kan kansje hoppe på den ved jessheim eller ved sharifs. hadde vært fett å komme mange samla:p her er link. http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=587014 driver du med bilen nå eller? Stemmer, vet hvor Valle Hovin er. Ja, du kan bli med oss fra Sørumsand om du vil, vi er en 3 stykker eller noe herifra. Ja, driver å fikler litt innimellom. Er alltid noe som kan utbedres. Har fått polert og vokset den i dag, så den er helt strøken nå. Men må bytte ut nesten alle interiørpærene osv siden forrige eier har vært skikkelig "fan" av blått lys......... Men har kommet i gang ihvertfall. Blitt en del annet småplukk også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonyHolt Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 cool:p skal ut nå og teste lysene på bilen:p har drevet å fikla litt:p lagt opp til grøfte lys og div. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet April 14, 2010 Forfatter Share Skrevet April 14, 2010 Pen bil, mener de siste utgavene også ble kalt sport edition med denne sportspakken Hei Patrick! Takk så mye. Det er godt mulig. Jeg er veldig usikker da jeg har hørt mye rart, men heller mer over på M-tech, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 det kommer en stor kortesje fra lillehammer nedover langs e6. så vi kan kansje hoppe på den ved jessheim eller ved sharifs. hadde vært fett å komme mange samla:p Morro å blitt med på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå