-Martin- Posted April 1, 2010 Share Posted April 1, 2010 Hei, nå som regnet har begynt å erstatte snøen har jeg lagt merke til at regnsensoren på min 2008 E90 ikke er følsom nok... På det mest sensitive hakket så hender det at jeg alikevel må gripe inn for å få visket rutene. Ettersom BMW har byttet ut intervall funksjonen mot regnsensoren er dette veldig frustrerende. Er det noen andre som har samme problemet? På forhånd takk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zomb Posted April 1, 2010 Share Posted April 1, 2010 Har akkurat samme problemet på min E91. Bmw verkstedet "initierte" den sist den var på service, og da fungerte den bra en stund. Nå er den som din igjen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlueM Posted April 1, 2010 Share Posted April 1, 2010 Har ¤banker i bordet¤ ikke hatt noen problemer med regnsensoren på vår E90. Regner med at den er for treg også når bilen er i fart. Viskerne går jo over til "intervall" når bilen står stille. Nå har jeg riktignok ikke kjørt bilen på snart et halvt år, men jeg regner med at kona hadde informert meg om viskerne hadde vært trøblete. Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Martin- Posted April 1, 2010 Author Share Posted April 1, 2010 Jo saktere det går jo sjeldnere blir ruta visket. Men det har nok mer med hvor mye regn som treffer ruta avhengig av fart. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LarsBMW Posted May 16, 2013 Share Posted May 16, 2013 Min 07 E90 er også irriterende lite sensitiv. Må stadig hjelpe til med spaken. Er det slitt rute eller dårlig sensor som er vanlig feil her? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rafo82 Posted March 4, 2015 Share Posted March 4, 2015 Noen som vet om det går an og deaktivere regnsensoren, og få vanlig intervall med styring av intervallhastighet på rulleknappen i stedet? Regnsensoren på min 325ia er så godt som ubrukelig.. Sent fra min D5803 via Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts