Sjøbuse Skrevet April 2, 2010 Share Skrevet April 2, 2010 245.40.19 8,5 fremme. ET15 285,35,19 9,5 bak. ET22 felgene er brukt 1,5 sommersessong på en E38. de ble kjøpt nye på GS bildeler. bra dekk fremme. litt slitt bak. men holder hvertfal en sessong til. kanskje 2. dekkene som sitter på nå kostet meg 11 000 nye med litt rabatt. så er ikke billig dekker. er replika felger. ingen av felgene er hakkette eller kantkjørt. felgene koster 2.487,50 pr stk nye hos GS utn dekk. 6 000.- om de hentes. både med og uten dekk. 7 000.- om de skal sendes uten dekk. 7 500.- om de skal sendes med dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 Kule felger, hva er det du skal gå til annskafelse av nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 vet du hva frakt koster opp til kristiansund da? : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 9, 2010 Forfatter Share Skrevet April 9, 2010 wolfeh: du kan få et hint var og så på de som forrige eier av bilen din har. men han ville ha for mye for de. han solgte de for minimum 18 000,- og de var med helt utslitte dekk. og en del stygge merker og hakk. har fått tak i nylakkede strøkene uten dekk til en lavere sum enn hva han skulle han ha. så da ble det de. henter de til onsdag space-ace: vet ikke hva det koster å sende de. men det kan jeg finne ut. er en til som har lurt på det samme. så skal finne ut hva det koster så fort som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 Fett Håper det er 20" Fant noen billige slike felger for en stund tilbake. Nede på 10 lapper, angrer litt på at jeg ikke kjøpte =\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 10, 2010 Forfatter Share Skrevet April 10, 2010 er orginale 20" ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 11, 2010 Forfatter Share Skrevet April 11, 2010 her er et bakdekk ser det er litt slitt på høyresiden her. er der det er mest slitt. og et fremdekk. merket på dekka er hankook. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stizzen Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Passer disse rett på e39 sedan? Siden bakdekkene er så breie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 til E39 må nok dekkene byttes. blir feil ruleomkrets med dekka som er på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 er forresten litt priser på sending jeg fant i en tråd her. viewtopic.php?f=9&t=150071 regner med sending av disse felgene vil ligge på ca samme pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stizzen Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 AH, burde vel egentlig sett det Du er ikke intr. i å selge uten dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 jeg har jo ikke behov for dekka selv lenger. så selger helst med dekka. er fler som er inntresert med dekk. så om det brått ikke er noen som vil ha så skal jeg vurdere salg uten dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 13, 2010 Forfatter Share Skrevet April 13, 2010 har sjekket litt priser nå. og det varierer en del. kommer litt ann på vekt, størrelse, antall pakker og innpakking. og en del annet som kunne spille inn på priser her. så måtte regne med det kom på 1 500.- +/- men for å slippe alt det styrer sier jeg 8 000.- inkludert frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 e34 passer dem vel ikj på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå