Bjørn Kjetil Skrevet April 2, 2010 Skrevet April 2, 2010 Hei har en 1983 bmw e30 coupe, lurer da på om mtech 2 passer på denne bilen??? hvis ikke tips til annen styling som passer
FTE Skrevet April 2, 2010 Skrevet April 2, 2010 M-tech2 passer ikke på denne bilen, derimot M-tech1, noe jeg synes er finere på en preface E30
Vegard-E30 Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 det går vell om du bytter ut festene til facelift fester? og modifiserer litt kanskje..
S3T Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 Fronten passer vel om du bytter frontplata.. tror jeg, men bakfangeren skal vel godt gjørest å få til å passe.. Eller tar jeg helt feil nå? Der ligger sikkert M-Tech II glassfiber kitt på Ebay som er beregnet på pre faceflift.. Men som FTE foreslår så passer M-Tech I ypperlig på bilen din
Torek Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 Eller bare smell på ei IS-leppe og senk bilen skikkelig
FTE Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 Fronten passer om du bytter til facelift frontplate ja, men bak er det gjort endringer på skjermbuene på facelift kontra preface, de sitter lavere pluss lengre bak om jeg ikke tar skammelig feil. Så bakfanger på kappes til etter som jeg har lest.
Vegard-E30 Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 Okei da trekker eg meg litt tilbake her men vet vertfall at det er berre å bytte om frontplata for at mtech 2 fangeren passer fremme. men når du seier det så er det jo forskjell på hekken og buane bak! men Mtech 1 GOGOGO
Bjørn Kjetil Skrevet April 7, 2010 Forfatter Skrevet April 7, 2010 Takker for svar og interesse Trur jeg kommer til og gå for mtech 1 kit på bilen Men er det vanskelig og få tak i mtech 1 kit til bilen, har prøvd så litt her på bimmers men virker ikke som det er så mye til salgs. Noen som vet hvor man får tak i sånt? ikke altfor dyrt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå