Snusfenrik Skrevet April 3, 2010 Skrevet April 3, 2010 Kom over denne, beklager om det er repost: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=368622 Gleder meg til å se denne uten så mye fjas på!
EirikL Skrevet April 3, 2010 Skrevet April 3, 2010 Hvorfor må BMW på død og liv lage de svære, klumpete nesepartiene på nye biler? Det ødelegger jo intrykket av hele resten av bilen. Nye 5-serien er en 99% nydelig bil, men så kommer potetnesen og spolerer det perfekte
SweetBMW Skrevet April 3, 2010 Skrevet April 3, 2010 flere enn meg som ser et lite aston martin preg over den fronten? ellers nydelig bil <3
FredrikE24 Skrevet April 3, 2010 Skrevet April 3, 2010 Er nyrene sladdet? Eller er det ikke nyrer på denne bilen?
mrmpower Skrevet April 3, 2010 Skrevet April 3, 2010 Er nyrene sladdet? Eller er det ikke nyrer på denne bilen? på de øverste bildene ser man ikke nyrene, pga noe slags gitter som dekker? men på det snø bilde kan du se nyrene Edit : så nyrene på øverste bildene lell bare studer, så er det noen store nyrer som gjemmer seg bak dette "gitteret"
Wacman Skrevet April 3, 2010 Skrevet April 3, 2010 Frontene har jeg egentlig ganske sansen for på de nyere modellene, men om de beholder den hekken 6'ern har nå - lik den fiasko 7'erne E65 og E66 hadde,skjønner jeg ikke helt hva de røyker. Det koffertlokket som liksom ligger oppå som en sånn "åfaen,vi glemte at det skulle være bagasjerom"-detalj er ikke helt etter min smak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå