Gå til innhold

Krokan-E30- Selges hel eller i deler!


HagenJR
 Share

Anbefalte innlegg

Da ble det en bil til i verkstedet :)

Ble en 1985 mod 323i, hvit.

Opprustet bakende, toppen trenger overhaling..

Har ikke så mye info og komme med enda.

Bilen har stådd i ro i flere år, så det trengs mye rustsveising, motoroverhaling, nytt interiør, nye foringer rundt om++

Fikk med en komplett motor med defekte ventiler, 2 stk svarte seter, sideskjørt, leppe til frontfanger og bakfanger, øyelokk, sommer og vinterdekk, 4*alu felg, orginalfjærer og ekstra senkesett, 2 ekstra innsug++

Noen som vet hvilken leppe som er på fangeren her?

2k0ilke7blvmuzma293o.jpg

ut1clo1oi8ejgui98rqm.jpg

Håper på å finne meg en delebil å skjære ut hele bakenden på den og sveise inn på min, da bakenden som står på min ikke engang er hel nok til å bruke som mal :P Finner jeg facelift bakende så blir det vel til at jeg prøver å få inn det istedet :)

kivo6y38lhcuy061vryz.jpg

Lurer på tanken på å få disse trekt opp i skinn :D Ingen av fremsetene var noe slitt av betydning, litt rens så er de gode som ny :D

ddivreli4uwjykm452s1.jpg

Plana for denne er og sette istand den motoren som står i, muligens sende inn toppen til planing og porting :D skifte lager og pakninger++

rdyfo3xzxz0lfqmbs51d.jpg

Når bilen er på veien er plana og sette istand den andre motoren, gi den ny innmat slik at den blir klar for et sneglehus :D

Vidre så blir det vel lakkering, skal ha orginalfargen tenkte jeg..

Snakk om inngrodd :P Alt interiør må skiftes da det er mugglet.

dsqzr5gu80du7xtrf2ig.jpg

Slik så det ut under, var dette og likedan på andre siden og omtrent ingenting mere under bilen :)

ld0kzfmm8ivr5qt704yf.jpg

9pacdbfue0sqdx76p9tw.jpg

Må vel stive av endel her, hvis ikke blir det vel som å kjøre båt :lol: Få opp noen rør i hatthylla også!

zh5dbfw0esvkdttqk5lk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Aaaaah, minner litt om gode gamle Krokanis`n, en av de bedre bilene jeg har hatt :D

kjj9f51er71c9whymifv.jpg

M20b23 begynner å bli sjelden vare, så den bør du ta vare på ja.

Den leppa du har på er en helt standard frontleppe for prefacelift forresten :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, var litt snarlik ja :P

Er vel i utgangspunktet et dårlig utgangspunkt, men med litt tid å penger så skal jeg da få den til :D

Har dere noen E-30 delebiler stående på prærien nå? Med en bakende til overs? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om en prefacelift som har vært brukt til litt banekjøring her om vinteren, men jeg husker ikke helt hvordan det står til med bakenden. Mulig motoren havarerte før det gikk utover det kosmetiske. Kan naturligvis prøve å sjekke opp dette i nærmeste fremtid :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om en prefacelift som har vært brukt til litt banekjøring her om vinteren, men jeg husker ikke helt hvordan det står til med bakenden. Mulig motoren havarerte før det gikk utover det kosmetiske. Kan naturligvis prøve å sjekke opp dette i nærmeste fremtid :wink:

Hadde vært fint det, begynner å bli lite av E30 rundt omkring her nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble desverre ikke gjort så mye igår, arbeider 12t skift nå så blir lite med tid til skruving :( Men under en uke til langfri nå da :D :D

Fikk plukket ut setene igår, skjært istykker gulvtrekket og der lå det endel vann, men fant egentlig veldig lite rust, 1 hull :D Ryddet også bilen, og det trengtes etter mange års festing :P Baksete endte opp i røyk sammen med endel andre ting. Skal se om jeg begynner å gjøre klart til utløfting av motor når jeg kommer hjem fra jobb ikveld, så tenker jeg den kommer ut av bilen imorgen, og kan starte med demontering på tirsdag så jeg får bestilt deler. Når motor er demontert og mens jeg venter på deler så blir det vel så jeg får ta fatt på rustsveising :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta masse bilder da:)

Skal få gjort det, må rydde ut av bilen først, fikk plutselig beskjed om å ikke hive på mer på bålet igår, gummimatter og baksete i fyr og flamme på påskeaften var visst ikke så populært :P

Blir vel nytt bål etter jobb idag :D brenner alt av interiør omtrent, er mugglet og stygt det meste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en sjekk på den banebilen jeg nevnte her i går, men den har dessverre fått seg litt juling karosserimessig ser jeg nå :(

Hm, finner vel alltids en E30 en eller annen plassen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...