Gå til innhold

.


narcatis
 Share

Anbefalte innlegg

tok si ti før eg har fått tid te og sjekka interesse her. men frontfanger skal eg bruke sjøl på ein anna bil. lykter selges, men er uorginale uten exenon. tenkte meg rondt 2000kr for di.

har eit likt interiør som er grått i mitten som eg selger, beholder det svarte sjøl. luftmasse måler bør passe nøyakti på nummeret på luftmassemåleren, er ikkje berre og kjøpe brukt fra ein like motor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tok si ti før eg har fått tid te og sjekka interesse her. men frontfanger skal eg bruke sjøl på ein anna bil. lykter selges, men er uorginale uten exenon. tenkte meg rondt 2000kr for di.

har eit likt interiør som er grått i mitten som eg selger, beholder det svarte sjøl. luftmasse måler bør passe nøyakti på nummeret på luftmassemåleren, er ikkje berre og kjøpe brukt fra ein like motor

grått skinninteriør? er det med skipose-trekk i baksete, eller nedfellbare seter bak? pris? bilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok si ti før eg har fått tid te og sjekka interesse her. men frontfanger skal eg bruke sjøl på ein anna bil. lykter selges, men er uorginale uten exenon. tenkte meg rondt 2000kr for di.

har eit likt interiør som er grått i mitten som eg selger, beholder det svarte sjøl. luftmasse måler bør passe nøyakti på nummeret på luftmassemåleren, er ikkje berre og kjøpe brukt fra ein like motor

grått skinninteriør? er det med skipose-trekk i baksete, eller nedfellbare seter bak? pris? bilder?

Svart rundt og Grøtt i mitten... er nedfellbare ja. Skal ordne med bilder. har ikkje fått tid og tatt bilder endo. er opptatt for tiden. 15000kr elektriske stoler framme og sofan baki og dørtrekk framme og bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1800.- For baklyktene??! Er det skrivefeil der? Hvis ikke så kjøper jeg heller nye til 990.- hos Styling tech, eller 1200.- på GS.

Baklyktesett facelift hvit org

Nå 4.285,76 kr. (inkl mva)

1 stk på lager.

Kampanje fra 20/03/10 til 01/07/10. Ordinær pris 5.357,20 kr (inkl. mva)

og da søkte eg nett no fram på gs. lyktene framstår som nye, kjøpte di i fjor. men seff kan eg selge di billigare, men vil jo kje gi di gratis vekk heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

444-1917PXUE Oppgradert vare.

Baklyktesett E-39 sedan hvit blink 2001 look --09/00

Nå 1.272,00 kr. (inkl mva)

10 eller flere sett på lager.

Kampanje fra 20/03/10 til 01/07/10. Ordinær pris 1.590,00 kr (inkl. mva) Kjøp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok si ti før eg har fått tid te og sjekka interesse her. men frontfanger skal eg bruke sjøl på ein anna bil. lykter selges, men er uorginale uten exenon. tenkte meg rondt 2000kr for di.

har eit likt interiør som er grått i mitten som eg selger, beholder det svarte sjøl. luftmasse måler bør passe nøyakti på nummeret på luftmassemåleren, er ikkje berre og kjøpe brukt fra ein like motor

grått skinninteriør? er det med skipose-trekk i baksete, eller nedfellbare seter bak? pris? bilder?

Svart rundt og Grøtt i mitten... er nedfellbare ja. Skal ordne med bilder. har ikkje fått tid og tatt bilder endo. er opptatt for tiden. 15000kr elektriske stoler framme og sofan baki og dørtrekk framme og bak.

Ok,da vil det ikke passe bilen min. Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...