Gå til innhold

Min E36 318i=) sladde bilder fra Gardemoen s.6:-)


Morstan
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Lovte vel egentlig en update for en GOD stund siden jeg:P men har ikke fått somlet meg til å legge ut noe enda :oops:

Men iallefall, har fått på senkesettet, lagde braketter til stabstag selv da man ikke akkurat trenger å være trollman for å få til det :P

Så her er noen bilder med senk og leppe :) Panseret ser skakt ut, men det er pga at det satt bare en lås der, fått på begge nå og justert det, så ser ikke slik ut lenger tilfelle noen skulle kommentere det :P

cu5ipu7s100wvsboqbwd.jpg

yzgjxpbewfr7f5psoz86.jpg

nt1y8p1977qnq3ivu7a0.jpg

Kom gjerne med kommentarer, innspill, ris og ros. Alltid kjekt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :D Hyggelig å høre :) Og enig med deg ang. gt leppe, men syns det faktisk ble litt tøft selv jeg :) , Skal muligens på huggeriet i morgen å få tak i litt klips og div i motorrom, samt den biten under bagasjelokket (som alltid ruster på e36). MEN, skal ta ett når jeg er ferdig på jobb i morgen fra siden:) Så da ser du litt bedre hvordan senken er :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :D Og vingen er fin den, men har ikke fått somlet meg til å gjøre om festene enda #-o men den blir lakkert sammen med sideskjørt,bakfanger og rutesenker :) Og da blir den vel også montert også, får jeg håpe :P Og leppa vil nok subbe en gang eller to er jeg redd for :( Men absolutt verdt det så lenge jeg har den :P

Fikk tatt bilder fra siden og litt sånn i dag, så da ser man litt bedre hvordan senken ble.

5ut5z9actrewpbmrg6n6.jpg

q0kq17pf5hp5iiqkjbft.jpg

jt1phtynfju652b223lw.jpg

il337wjkyxtymyicoxw7.jpg

uq4qo9b2w38z79qcg42l.jpg

Fikk også vært hos høgger'n i dag å hentet meg den delen under bakluka, armlene og klips og litt småtteri :D

Skal nok begynne litt i morgen etter jobb tenker jeg :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Rannem :D Jeg skal innrømme at jeg syns coupè er finest egentlig, men det ble da en sedan, så må prøve gjøre det beste ut av det [-o< Mangler innerskjermer ja, men har to helt nye liggende på hemsen på jobben. Har drivi med litt ledninger, senkesett også må jeg grunne og blåse på noe drit der også :P . Så vært litt på ventelisten bare, blir vel noe av det siste som kommer på tenker jeg :P Så på tråden din i går, fin den da :applause: Men fått på senkesett enda? Mulig jeg leste det, men var sent :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også mye enklere å finnansiere en sedan, enn coupe. Ligger ganske overpriset de fleste coupene, dessverre!

Jo takk, er ikke så pen som mange mener. Kan hende det bare er jeg som er jævla pirkete av meg, men den skulle absolutt hatt en runde i lakkboksen. Samt andre bagateller som snart bør utbedres. Nå vurderer jeg sterkt å selge den til fordel for nettop E36 coupe. Ser etter noe tilnærmet strøkent, eller med noen andre morsomme oppgraderinger. Ender vel opp med enten 318is med presse, eller 325/328i :) Så du får si ifra hvis du kjenner noen som skal handle seg unik stasjonsvogn.

Har ikke fått montert senkesettet enda nei, avventer litt nå som jeg kanskje skal selge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har jeg lagt merke til :? Ofte skikkelig dyre, samme om det er 316 eller større :P Men absolutt det fineste karosseriet :applause: kunne tenkt meg noe sånn som 325/328 selv jeg [-o< Og skal si i fra om jeg kommer over noen jeg :wink: Noe sånn ca pris? eller er det bud som gjelder? :) Og skjønner du da venter med senkesett, lykke til med salg og kjøp av ny bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...