EirikL Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 Jeg har et lite håp om at jeg kan kjøpe meg en skikkelig doning og ha som kosebil når høsten nærmer seg. I mellomtiden må jeg ta til takke med en som trekker på feil hjul og bruker feil type drivstoff PS: felgene er til salgs, dersom noen skulle være interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 Fhøsh Hehe neida sikkert grei bruksbil Har du noen planer for hvilken kosebil du skal kjøpe deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 4, 2010 Forfatter Share Skrevet April 4, 2010 Det må jo bli en E30 av noe slag. Helst en preface som jeg kan sette M-tech 1 på etterhvert. En cab hadde jo vært det aller beste, men jeg er nødt til å finne en plass å ha bilen stående uten skilter til den evt hadde vært ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 Ja se d er gutten sin Preface E30 med M-Tech 1 er jo konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 4, 2010 Forfatter Share Skrevet April 4, 2010 Har du noen bilder av nybilen din? 7-serie er jo ganske så konge uansett hvilken det er snakk om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 Finnes verre bruksbiler. Men for all del ikke kjør rundt med chromespeil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 4, 2010 Forfatter Share Skrevet April 4, 2010 Hehe, det eneste minuset med bilen, bortsett fra det åpenbare. Men gidder ikke bruke penger på å skifte dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 Se der ja Fin bruksbil det der Har jo hatt en lignende selv. Tror krommen på speilene er originalt vw ekstrautstyr som er montert utenpå speilene, så kan være de kan tas av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Har du noen bilder av nybilen din? 7-serie er jo ganske så konge uansett hvilken det er snakk om Ingen bilder foreløpig, men lurer på å selge snart etter bensintankskift. Det er snakk om en 730i med manuel gir, morro bil da men ble litt impulskjøp... Frister med E46 igjen, helst 330i/ci Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Regner med det var en samboer/kone/kjæreste som tok 90% avgjørelse på kjøpet der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 Du skal ikke se bort fra at du er inne på noe der Men det skal sies at det er en forbauesende god bil å kjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå