Håvard ///M3 Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 Selger komplett orginal Parkerings varsling til e36. Veldig enkel montering! Alt som trengs følger med, også bjelken under bakfangeren(ikke på bilde) Passer coupe/cab. Passer også sedan/touring men mulignens ikke den bjelken under fangeren. 1500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet April 6, 2010 Forfatter Share Skrevet April 6, 2010 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Følger det med noen form for bruksanvisning? Hva som skal kobles hvor? Den bjelken under bakfanger har hull til PDC sensorer eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet April 6, 2010 Forfatter Share Skrevet April 6, 2010 Jeg har orginale instruksjoner ja på hvordan det monteres. BMW TIS I bjelken under er det hull for montering. Litt usikker på om bjelken passer på touring/sedan, men om ikke er det bare å borre hull så følerene får plass..slik at de stikker igjennom bjelken. Den er jo laget av noe glassfiber e.l så det gjør jo ikke noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 er listene strøkne ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet April 6, 2010 Forfatter Share Skrevet April 6, 2010 De er 99% strøkene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 kunne jeg fått en kopi av monteringsanvisningen? skal flytte over mine fra m3n til touringen min=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå