Nytern Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 Marshal sommerdekk med veldig bra mønsterdybde selges da e39'en min ble litt vel lav med disse foran. Kan måle eksakt mønsterdybde. 800kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 hei! var bilen din senket eller original da du hadde på dekkene og syntes den ble lav? kom gjerne med bilde av de, mønsterdybde og hvor gamle de er,takk. hvor mye for frakt til Ålesund? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 Heihei.. Dekkene står på enda, venter nye dekk fra dekkonline ila kort tid Den er veldig lav fra før, derfor ble den ubrukelig lav når jeg mista 1cm til pga 40 og ikke 45 profil. Måler mønsterdybde etterpå, vil tro de er ca nye.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Heihei.. Dekkene står på enda, venter nye dekk fra dekkonline ila kort tid Den er veldig lav fra før, derfor ble den ubrukelig lav når jeg mista 1cm til pga 40 og ikke 45 profil. Måler mønsterdybde etterpå, vil tro de er ca nye.. Ok. gi meg et vink når du har funnet ut fraktkostnader til Ålesund da,er du snill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 funnet ut noe mer? og mønsterdybden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 17, 2010 Forfatter Share Skrevet April 17, 2010 Mønsterdybden er mellom 6 og 7mm, veldig mye dekk igjen mao. Fikk bakdekk fra dekkonline i går, dekk foran kommer på Onsdag/Torsdag. Kan dermed tidligst selge disse dekkene en av disse dagene.. Hvis noen enda er interesserte, send meg en pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 20, 2010 Forfatter Share Skrevet April 20, 2010 Opp med seg, gode dekk b-billig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 23, 2010 Forfatter Share Skrevet April 23, 2010 Opp en siste gang.. Blir omlegg i morra tidlig.. 800kr for så gode dekk i denne dimmen bør da ikke være ille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 hadde tatt de om jeg var nærmere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 23, 2010 Forfatter Share Skrevet April 23, 2010 Jeg forstår.. Kan la de gå for 1000kr inkl frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 Jeg forstår.. Kan la de gå for 1000kr inkl frakt Hm..tja. Men da er det forsåvidt enklere for meg å kjøpe og hente to dekk til 1000 fra en som tilhører i Ålesund slik som meg Lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå