bmw.e36 Skrevet April 4, 2010 Skrevet April 4, 2010 Når jeg kjører over fartsdumper, skjer det stadig vekk at bilen smeller nedi... Bilen er senket med 40mm og med orginale dempere. Hva kan årsaken være for at det skjer som det skjer?? Er det fordi jeg kjører med orginale dempere og må muligens bytte det til Bilstein dempere, eller er det at de jeg har er dårlige?? Når jeg bruker styrke og gynger på bilen virker det som om demperene er solide/ stive... Takk for hjelpen så langt 318i e36 cab 94
hagenisse Skrevet April 4, 2010 Skrevet April 4, 2010 Du burde absolutt skaffe deg kortere dempere. Husk hjulstillingskontroll etter byttet også.
bmw.e36 Skrevet April 6, 2010 Forfatter Skrevet April 6, 2010 om jeg skal skaffe meg kortere dempere..fikk hørt at det trenger ikke så lenge de er ikke mer en40mm senka og det går fint med org.demper
Lars89 Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 Godt brukte originale dempere holder ikke lenge med senking. Det er heller ikke optimalt mtp kjøreegenskaper. Ville sterkt vurdert et nytt sett med dempere og fjører evt justerbart understell. http://www.zenk.no/ har et veldig rimelig justerbart...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå