Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal da ta service på min E46 320IAT 2002mod snart. Lureste er vel å levere den inn på merkeverksted? bilen har gått 125.000km nå. Hva kommer dem til å gjøre og mye blir det ca på sånn ca? Er i utlandet nå, så orker ikke å ringe til norge da det koster 50kr minuttet, tenkte bare om noen her har peiling :wink:

Skrevet

Usikker på Inspection 1, men på kvitteringer som fulgte med min bil, ser jeg at Inspection 2 kostet 14.000 her i Norge. Dette var på en E36, men jeg tviler på at prisene er veldig ulike.

Skrevet

Neppe. Betalte i underkant av 5 tusen for Insp 2 på min E39, og da byttet de bremseklosser bak også. Mener jeg betalte en 5-6 tusen for Insp 2 på min forrige E46.

Skrevet

Brennes auto i sarpsborg er kjent for å ha rimelig kurante priser. De skulle ha 4800kr for 75 000 servicen på bilen min, og ca 6500 for 100 000 servicen (insp 2)

Skrevet

Hørtes mer betrygende ut 8) bilen min er gått 125k snart, må vel sjekke hvilken service jeg skal inn på og så bestille time. Hva gjør dem,går over hele bilen og ser? Og hva skiftes ut?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...