dagrune Skrevet April 5, 2010 Skrevet April 5, 2010 Blaupunkt THA-475,m/Pnp-kabel(5m),adapter e-39 m/flatstift. Skjøtet 3 ledninger,pga uhell ved uttaking av kabelsettet. Modifisert jording,pga.støy(tips fra Bilradiospesialisten) Ca. 1 år gammel,lite brukt. Nypris : 4200 kr. Selges : 3200 kr/bud. Kjøper betaler frakt. IKKE SMS.
BMW-Coupe Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 Dette er av samme sort som jeg har i min bil. Kan med hånda på hjerte si at dette produktet er og blir genialt!
LarsGøran Skrevet April 12, 2010 Skrevet April 12, 2010 Hei! Er dette solgt? Kan dette monteres i bagasjerommet, eller må ledningen strekkes fra spilleren fremme? Har 16:9 skjerm og det største anlegget som kom i 2001. Er snakk om en 2001 530 DAT dette her, facelift... Mvh LarsGøran
dagrune Skrevet April 14, 2010 Forfatter Skrevet April 14, 2010 Ikke solgt nei.Det er brukt på en businesspiller m/cd(simpleste sort),og måtte trekke kabelen fra den og bak. Du får nesten spørre noen andre om det går å bruke det i din bil,jeg har ikke peiling.
Robin L Skrevet April 17, 2010 Skrevet April 17, 2010 tør jeg spørre hva du gjorde for å fjerne støyen?
dagrune Skrevet April 17, 2010 Forfatter Skrevet April 17, 2010 tør jeg spørre hva du gjorde for å fjerne støyen? Kuttet bare jordingsledningen i pnp-kabelen,den du kobler i spilleren,kuttet så den bak og koblet jordingsledning i chassi.Ble ikke helt kvitt ulyden,men ble betraktelig bedre.Hadde vært det beste å trekke hele kabelen i taket,da e-39 har generelt mye støy,funket iallefall med en signalkabel jeg la opp idag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå