PenguiN- Posted April 5, 2010 Share Posted April 5, 2010 Ønsker å kjøpe følgende: - Skinn interiør (sort - strøkent) - 3 eket ratt - Sideskjørt Mtech - GT leppe til M3 fanger - Bakrute senker (carbon?) - 97 modell grillramme med grill (sort?) Send pm eller ring 959 26 332 om du har! Link to comment Share on other sites More sharing options...
PenguiN- Posted April 5, 2010 Author Share Posted April 5, 2010 bømpp Link to comment Share on other sites More sharing options...
m-alpin Posted April 5, 2010 Share Posted April 5, 2010 har du grillramme til før facelift nå å vil bytte? jeg har facelift på min men liker egentlig best den gamle så kan bytte,min er rød da. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The StigMeister Posted April 7, 2010 Share Posted April 7, 2010 GT splitteran ser bedre ut enn gt leppa! Btw du må ha ny grillramme som han karn over her gjerne vil bytte bort! BYTT Åsså vil markus gjerne bytte bort sine "sota" baklykter imot M3 baklykter! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts