E38dreamin Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Var en liten tur til Berlin og tok masse bilder av flotte biler: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E38dreamin Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E38dreamin Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Den Mercedesen var rimelig bøs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E38dreamin Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 Så faktisk ikke mange kule BMW'er, skuffende Bare den 850'en på bildet og en M5 som jeg ikke rakk å ta bilde av (surprise, surprise...hehe) Var også en hel haug andre fete biler jeg ikke fikk på film. Den nye Mercedes SLS har en helt RÅ lyd! Og diverse AMG'er med V12'ere biturbo lagde mye støy. Mye god lyd i Berlin, men tok ingen opptak. Ble bare bilder denne gang. Fikk no med meg en god del for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Hoho! Råeste merca jeg har sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E38dreamin Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 Ja, sinnsykt feit den!! Eieren kom ut av butikken og ba meg sladde skiltet hans hvis jeg tenkte og legge bildene ut på nettet. "I promise", svarte jeg selvsagt. Må respektere ønskene til bileierene Det er V12 biturbo. Er sikker på at hele skoen min hadde hatt god plass inni felgene på bakhjulene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Mye lekkert! Og i dette selskapet er det dessverre få BMW'er som når opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Den svarte AMG'en var helt sinnsykt rå. Man blir jo bare sittende å sikle når man ser så mye kunst på en gang. Morsomt med slike bildetråder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå