Fliid Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 Svært liten, men nok til å forhindre en sprettball effekt. Sett en slik kule i skruestikke å træ en stang igjennom, dra godt, så ser du at det er mer enn du tror.
hillmar Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 Mitt innlegg var ikke ment som "pepper" eller kritikk på noen måte. Prøvde bare å lage et "bilde" som forklarte hvorfor jeg ikke tror det er lurt å bytte den ut med en foring. Jeg forstår godt tanken din med å lære ved å prøve, men hvis man setter seg litt inn i hvorfor ting er som de er først tror jeg man får mye mer ut av den tiden og de pengene man putter inn i prøvingen... Skulle jeg bytta den kula med noe for å prøve å gjør bilen sportsligere så ville jeg putta inn en uniball.
Fliid Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 hillmar, korrekt! Men det som er ergelig er at foringen som er der allerede er en "uniball" så med andre ord, den er jo stam . Jeg vrir meg snart i stolen her. : )
hillmar Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 Aha.. Så den har ingen "foringeffekt" i det hele tatt? Nei da er det ikke mye forbedringspotensialet.
Fliid Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 Ikke foring effekt, slik vi kjenner den fra eldre biler. Ingen gummi opplagring. Poenget er "inndemping" om jeg kan kalle det det. I fare for å bli hengt av andre for å benytte meg av demper "termer" for en foring : )
///Naitsirk Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 Hmm..ja får ta å se litt på det. Det koster litt tid ja men penger klarer jeg meg fint uten på dette her Kanskje jeg prøver å lage en sterkere uniball istede...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå