Nicolas Myran Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Da var bmw'en nesten klar for sommeren mangler bare noen fete felger nå. Har sett litt på noen felger fra Gs bildeler og Bs bildeler men vet ikke om de er noe tess. Noen som har erfaring med Gs/Bs eller vet om noen felger som kler denne bilen godt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Kost på den ordentlige felger, oppbrukte replika fra GS er ikke det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicolas Myran Skrevet April 6, 2010 Forfatter Share Skrevet April 6, 2010 Da er bildene på plass Noen her som har litt mer utfyllende svar ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Lyst å selge? (a) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicolas Myran Skrevet April 6, 2010 Forfatter Share Skrevet April 6, 2010 Mye byr du ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Mye vil du ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicolas Myran Skrevet April 6, 2010 Forfatter Share Skrevet April 6, 2010 hehe er nok ikke til salgs denne her Hadde blitt dyrt Noen idè til felger ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 hehe, sååå fint bil koster nok ja skal ha sånn jeg å! BBS RS e jo en slager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicolas Myran Skrevet April 6, 2010 Forfatter Share Skrevet April 6, 2010 Hehe, er absolutt å anbefale. Er utrolig fornøyd med bilen og var ikke lett å få tak i et så strøkent eksemplar da jeg kjøpte den i oktober. Vet du om et firma som selger bbs rs felger ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Hehe, er absolutt å anbefale. Er utrolig fornøyd med bilen og var ikke lett å få tak i et så strøkent eksemplar da jeg kjøpte den i oktober. Vet du om et firma som selger bbs rs felger ? Impoterte du selv eller kjøpt i norge? Nei vet ikke om noe firma som selger, desverre.. Men er sikkert noen her inne som vet BBS LM er også fine felger som de har på gs tror jeg det er. Og OZ futura er flotte felger til E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicolas Myran Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 Ok Nei jeg kjøpte den mens den var i tyskland men en annen som importerte den til Norge for meg. Takk for tips forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 www.felgen-man.de har mye gromme felger til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 kerscher carmona 16" kantfelger er felgene for deg! kerscher.de selger dem og de er billige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicolas Myran Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 Tok en titt på felgen-man.de men det står ikke priser der :\ De hadde bbs rs og hartge felger da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå