R Andersen Skrevet Juli 19, 2010 Forfatter Skrevet Juli 19, 2010 Det husker jeg ikke. De har ligget i kjelleren noen år...
R Andersen Skrevet August 11, 2010 Forfatter Skrevet August 11, 2010 Her går det fortsatt sakte fremover, og nå ser det ut som det kan gå enda saktere fremover... Har endret planer på bilen. Det har vært meningen at det skulle være interiør, og at den skulle fungere som en hverdagsbil som var satt opp for litt banekjøring, men etter at BMWCCN annonserte at de skulle starte en egen racingserie, så har jeg endret litt på planene mine. Det blir bygget bur slik at jeg kan stille i racingserien. MEN... Jeg har et problem med garasjeplass. Han som jeg leier av nå vil ha meg ut, så er på leting etter et nytt sted, og det er jo ikke så lett... Vi får se hva som skjer.
Iben Skrevet August 13, 2010 Skrevet August 13, 2010 Godt det ikke bare er jeg som har prosjekter med forykende fremgang
rasfare Skrevet August 17, 2010 Skrevet August 17, 2010 Godt det ikke bare er jeg som har prosjekter med forykende fremgang sier noe der iben;) Kult prosjekt, Raymond! Har du tenkt å sveise inn eller skru bur forrrestn?
T. Thøgersen Skrevet August 19, 2010 Skrevet August 19, 2010 Godt det ikke bare er jeg som har prosjekter med forykende fremgang Den som venter forgjeves venter på noe godt!
R Andersen Skrevet August 20, 2010 Forfatter Skrevet August 20, 2010 Har du tenkt å sveise inn eller skru bur forrrestn? Det går bare ann å lage bur på en måte, og det er å sveise det!
rasfare Skrevet August 20, 2010 Skrevet August 20, 2010 Har du tenkt å sveise inn eller skru bur forrrestn? Det går bare ann å lage bur på en måte, og det er å sveise det! det er jo sant nok det, tenkte siden du skulle ha skilter.. Gjør du noe på bilen nå om dan eller?
R Andersen Skrevet August 21, 2010 Forfatter Skrevet August 21, 2010 Fint lite egentlig, da jeg må ut av garasjen jeg er i nå. Prøver å finne et nytt sted, men det er jo ikke så lett... Si ifra hvis du vet om noe! Et sted med 1-4 plasser er av interesse.
rasfare Skrevet August 21, 2010 Skrevet August 21, 2010 Fint lite egentlig, da jeg må ut av garasjen jeg er i nå. Prøver å finne et nytt sted, men det er jo ikke så lett... Si ifra hvis du vet om noe! Et sted med 1-4 plasser er av interesse. Japp, skulle egentlig hatt en vinterlagerplass til m3n sjøl, gjøre plass till isbilprosjektet.. Kan jo håyte om du finner plasser du å!
Mr.Silver Skrevet August 22, 2010 Skrevet August 22, 2010 Dette ser spennende ut Stjele noen forslag fra deg ser jeg Samme motor i E30n min også... eller, motoren står på palle nå men blir montert så snart jeg kommer hjem
R Andersen Skrevet August 25, 2010 Forfatter Skrevet August 25, 2010 Da har jeg fått klarsignaler om at jeg ikke trenger å flytte ut av garasjen jeg nå står i! Da blir det en høst og vinter med masse skruing. Må prøve å få bilen klar til BMWCCN sin racingserie, og da må jeg få bygd bur, i tillegg til alt annet som skal gjøres...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå