R Andersen Skrevet August 26, 2010 Forfatter Skrevet August 26, 2010 Da var skrudd halvbur innkjøpt (bilder kommer etterhvert). Hadde planer om å bygge fullbur, men iom. at det ikke er lov til mer enn 6-punkts bur i BMWCCN sin racingserie, så blir det skrudd halvbur for denne gang. Edit; Noen bilder av buret, men det er fra selgers bil. Buret er forøvrig lakkert svart matt etter at bildene ble tatt.
R Andersen Skrevet August 26, 2010 Forfatter Skrevet August 26, 2010 Det ble kjøpt av en privatperson som har laget det selv, men delene er fra Pedersen Racing.
R Andersen Skrevet August 28, 2010 Forfatter Skrevet August 28, 2010 Hvis jeg skal ha fullbur, så har jeg lyst til å bygge ut til alle dempertårn, men da får jeg ikke lov til å kjøre i BMWCCN sin racingserie, da de kun tillater 6-punkts bur. Kom over dette til en hyggelig pris, så da får det bli dette inntil videre, så får vi se hva man finner på etterhvert.. Edit; jeg er fortsatt interessert i bakvingen du har.
thorbis Skrevet August 28, 2010 Skrevet August 28, 2010 okay, muligheter for regelendringer der altså hehe. hvis du skal på vålerbanen nå 11-12 sept. kan jeg ta med vingen dit.
Ellingsen B. Skrevet August 28, 2010 Skrevet August 28, 2010 ser bra ut dette Ray. Fikk du fri til vålerhelgen?
R Andersen Skrevet August 28, 2010 Forfatter Skrevet August 28, 2010 Får nok ikke fri hele helgen, men jeg kommer nok opp en av dagene. Satser på at det blir lørdagen. Ta med vingen på Våler, Thorbjørn.
T. Thøgersen Skrevet August 29, 2010 Skrevet August 29, 2010 Raymond; du mangler overlading. Enkelt og greit.
R Andersen Skrevet August 29, 2010 Forfatter Skrevet August 29, 2010 Får ikke bruke det i racingserien, og så er det uansett raskest rundt Ringen som gjelder, og det skal vi vel finne ut av til sommeren...? BTG bør vel bli under 8 min.?
M3 Yngve Skrevet August 29, 2010 Skrevet August 29, 2010 Får ikke bruke det i racingserien, og så er det uansett raskest rundt Ringen som gjelder, og det skal vi vel finne ut av til sommeren...? BTG bør vel bli under 8 min.? Hm, greier du under 8 min, er det faen meg bra kjørt.
R Andersen Skrevet August 29, 2010 Forfatter Skrevet August 29, 2010 Har kjørt på ca. de tidene med E36 M3, og denne veier jo noen hundre kilo mindre, så det jo lov å håpe... Men blir jo litt dumt å snakke om tider før bilen er ferdig. Man skal jo få bilen til å fungere også, og det blir nok en del innkjøring/justeringer før man kan begynne å tenke på rundetider.
M3 Yngve Skrevet August 29, 2010 Skrevet August 29, 2010 Har kjørt på ca. de tidene med E36 M3, og denne veier jo noen hundre kilo mindre, så det jo lov å håpe... Men blir jo litt dumt å snakke om tider før bilen er ferdig. Man skal jo få bilen til å fungere også, og det blir nok en del innkjøring/justeringer før man kan begynne å tenke på rundetider. Sant det. Når er bilen ferdig da ? Hvor står det om bmwcc serien da``??
T. Thøgersen Skrevet August 29, 2010 Skrevet August 29, 2010 Har kjørt på ca. de tidene med E36 M3, og denne veier jo noen hundre kilo mindre, så det jo lov å håpe... Men blir jo litt dumt å snakke om tider før bilen er ferdig. Man skal jo få bilen til å fungere også, og det blir nok en del innkjøring/justeringer før man kan begynne å tenke på rundetider. Tenk deg så fort det hadde gått med overlading da a. Klarer man 8.25-30 med Swiften, bør det jo absolutt være mulig å komme seg godt under det når bilen er ferdig trimma inn. Sålenge man har det artig er ikke rundetider første pri hos meg hvertfall. (min unnskyldning for at jeg er dårlig sjåfør. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå