Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var skrudd halvbur innkjøpt (bilder kommer etterhvert). Hadde planer om å bygge fullbur, men iom. at det ikke er lov til mer enn 6-punkts bur i BMWCCN sin racingserie, så blir det skrudd halvbur for denne gang.

Edit; Noen bilder av buret, men det er fra selgers bil.

awta8u16nqzak1a4w4ef.jpg

88pwechzjeyj92gcxj2n.jpg

h57t9njr5rq20nzs1z1k.jpg

Buret er forøvrig lakkert svart matt etter at bildene ble tatt.

• Svar 291
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hvis jeg skal ha fullbur, så har jeg lyst til å bygge ut til alle dempertårn, men da får jeg ikke lov til å kjøre i BMWCCN sin racingserie, da de kun tillater 6-punkts bur. Kom over dette til en hyggelig pris, så da får det bli dette inntil videre, så får vi se hva man finner på etterhvert.. :)

Edit; jeg er fortsatt interessert i bakvingen du har.

Skrevet

Får nok ikke fri hele helgen, men jeg kommer nok opp en av dagene. Satser på at det blir lørdagen.

Ta med vingen på Våler, Thorbjørn. :)

Skrevet

Får ikke bruke det i racingserien, og så er det uansett raskest rundt Ringen som gjelder, og det skal vi vel finne ut av til sommeren...? :wink: BTG bør vel bli under 8 min.? :lol:

Skrevet
Får ikke bruke det i racingserien, og så er det uansett raskest rundt Ringen som gjelder, og det skal vi vel finne ut av til sommeren...? :wink: BTG bør vel bli under 8 min.? :lol:

Hm, greier du under 8 min, er det faen meg bra kjørt. :D

Skrevet

Har kjørt på ca. de tidene med E36 M3, og denne veier jo noen hundre kilo mindre, så det jo lov å håpe... Men blir jo litt dumt å snakke om tider før bilen er ferdig. Man skal jo få bilen til å fungere også, og det blir nok en del innkjøring/justeringer før man kan begynne å tenke på rundetider. :wink:

Skrevet
Har kjørt på ca. de tidene med E36 M3, og denne veier jo noen hundre kilo mindre, så det jo lov å håpe... Men blir jo litt dumt å snakke om tider før bilen er ferdig. Man skal jo få bilen til å fungere også, og det blir nok en del innkjøring/justeringer før man kan begynne å tenke på rundetider. :wink:

Sant det. Når er bilen ferdig da ? Hvor står det om bmwcc serien da``??

Skrevet

Tenk deg så fort det hadde gått med overlading da a. :mrgreen:

Klarer man 8.25-30 med Swiften, bør det jo absolutt være mulig å komme seg godt under det når bilen er ferdig trimma inn.

Sålenge man har det artig er ikke rundetider første pri hos meg hvertfall. (min unnskyldning for at jeg er dårlig sjåfør. ;) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...