Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dæven, nå eru søren meg te igjen Magnus, begynner å lure på deg asså, avslører neste års oppgraderinger for hovedkonkurrenten allerede i september, hvor ska dette ende ??!!! [-X

Hehe.. Det blir vel full E30-krig på Ringen til året... :wink:

Trodde det var oss (E30-folket) mot døm (Evo boblene) jeg

Selvsagt er det E30-gutta mot VW Beetle GT3-gutta...! Satser på knock-out-seier! 8):wink:

Muahahaha! Da blir det oppgraderinger i vinter her også. Suckers!

Snakker vi storbestilling fra Adolfsson? Pakke er på vei derifra nå... :)

Fiffig oppgradering av brukernavnet til F.R på quoten der, må jeg si! :shock:

• Svar 291
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Heldigvis virker det som et oppgående styre under Henrik's ledelse, men det sitter nok litt hat mot litt for hårete E30r igjen i gangene. Spesielt de med eksosvifter og bombastisk framferd på banen..hehe.

Helt riktig. Synes Hr.Bergmann gjør en meget god jobb!

Men fortsatt føler man seg litt "utafor" på BMWCCN-treff hvis man ikke har en E46/E30 M3 der alt er kjøpt fra en eller annen verdenskjent "tuner", virker som det ikke er bra nok hvis man gjort noe alternativt selv på egenhånd. :)

Jeg er ikke av typen som må analysere alt i småbiter, hva kjøreteknikk, dekktrykk, cambervinkler, rundetider++ angår, jeg er fornøyd bare jeg får kjørt på banen og kost meg litt, så sant bilen(-e) holder da, og det vet man jo aldri. :lol:

• 1 month later...
Skrevet

Hei, kjekken! Har ikke fulgt så mye med på tråden i det siste... Har ikke fått prøvd vidundermiddelet, men skal nok få testet det snart. :)

Har fått meg nytt lokale, så må få flyttet bilen, masse deler og verktøy til det nye stedet før jeg får gjort noe fornuftig med bilen. Men det er mye nærmere der jeg bor, så da tror jeg det blir litt enklere å få gjort ting...... :roll::wink:

Skrevet

Får lette M3en jeg da, så skal jeg banke dere i sokkene ;) høhøhøhøhø!

Skal gjøre alt for å komme meg ned en tur til neste år, se om jeg får klokka noe BTG tid på under 10min.

Forstår jeg rett om dere har bilen stående i Tyskland?

Skrevet

Bare å lette i vei, for det gjør vi også! Lexanruter er på vei... :wink:

Den eneste bilen som bruker å stå i Tyskland, er den til Boostaholic og MagnusA. Den er hjemme for vinteren nå, og skal sikkert oppgraderes ytterligere før neste sesong. Da blir bilen transportert til Tyskland igjen, hvor den står hele sommeren. 8)

Skrevet

Nei, den står utendørs på et overvåket og inngjerdet område. Skal man ha garasjeplass for en hel sesong, så blir nok det ganske dyrt... :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...