MagnusA Skrevet November 15, 2010 Skrevet November 15, 2010 Trond; Regner du snakker om bilen til MagnusA og Boostaholic. De kan sikkert si hva de har lagt ut for den eksakt, men det er absolutt ikke mange kronene. Det er snakk om godt under 100 store, og deler man det på 3 eiere så er det veldig billig! I tillegg så har bilen vært utrolig driftsikker. Men det er jo snakk om en gammel E30, så det kom kanskje ikke som en bombe..... Den der kan du nok nesten dele i to Fikk jo bilen rasende billige pga av gåen motor... Delemotor til 1500.- og pakningssett + regrem fra Koed til under 1500.- og vips var bilen kjørbar igjen I tillegg var det orginale M-tech interiøret i så bra stand at vi fikk mer for det enn vi hadde gitt for bilen Bank i bordet, den har fungert utrolig bra så langt! Men nå syns jeg det er back to topic her, budgetracer kan vi diskutere på "svenske sia"!
SSM Skrevet Desember 2, 2010 Skrevet Desember 2, 2010 Vet jeg har spørt før, men finner det ikke igjen, BTG betydde Bridge to G???? Kjører Nürburgring på Gran Turismo 5 som en gal nå, begynner å få roen på ting nå. Er bare et par parti som jeg ikke har memorisert nå. Fra "start" til Aremberg går som smurt nå hvertfall!
R Andersen Skrevet Desember 2, 2010 Forfatter Skrevet Desember 2, 2010 Bridge to Gantry. Det er et reklameskilt som henger over banen på starten av langstrekket. Det er dessverre Audireklame der...
SSM Skrevet Desember 2, 2010 Skrevet Desember 2, 2010 Ok! For jeg kom til å tenke at det var bridge to galgenkopf! Men fant ut at det ikke kunne stemme, for det var litt tidlig synst jeg
R Andersen Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Skrevet Desember 3, 2010 En liten update, dvs. kanskje ikke så veldig spennende, men jeg har hvertfall fått flyttet bilen fra det gamle verkstedet til det nye, så nå blir det forhåpentligvis litt mer fortgang i sakene etterhvert... Fikk også flyttet M3`n fra sin gamle lagerplassen, så nå står den trygt og godt på samme sted som sin lillebror. Først ble M3`n flyttet. Den er "litt" støvete etter å ha stått lagret i 2-3 år.... Syntest litt synd på`n, men den skal nok få mer enn nok pleie etterhvert! Så var det vraket sin tur! Har montert på 8,5" x 17" felger foran med ET 15. Satt på framskjerm og la IE-hjulbuene inntil, og det ser ut til at det skal gå bra med 235/40 r-dekk foran...... Må få kjørt opp verktøy og deler, så er det bare å starte med skruing igjen! Må også få takk Frank R for hjelpen! Hadde blitt litt vanskelig om jeg skulle ha gjort det alene...
SSM Skrevet Desember 3, 2010 Skrevet Desember 3, 2010 Fikk også flyttet M3`n fra sin gamle lagerplassen, så nå står den trygt og godt på samme sted som sin lillebror. lillesøster mener du vel? Snasen M3 da!
R Andersen Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Skrevet Desember 3, 2010 Takk for det! Forøvrig orginale ASC-felger som satt på deres S3-versjon av E30 M3. Mulig de blir montert på lillesøster etterhvert. Edit; forøvrig imponerende å ha snart en 10-siders prosjekttråd, og det "eneste" jeg har gjort er å flytte bilen 2 ganger......... Edit nr. 2; Hvis det er noen som har et sett med tilsvarende felger jeg har foran på bilen, altså BBS RC, for salg, så si ifra!
M3 Yngve Skrevet Desember 3, 2010 Skrevet Desember 3, 2010 Så du solgte ikke M3 nei. Subber ikke så breie dekk fremme når man svinger litt da?
R Andersen Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Skrevet Desember 3, 2010 Solgte heldigvis ikke M3`n.. Det kan nok hende at den subber litt ved fullt rattutslag, men jeg skal ikke kjøre drifting, så satser på at det går rimelig greit.
pIMp Skrevet Desember 3, 2010 Skrevet Desember 3, 2010 Solgte heldigvis ikke M3`n..Det kan nok hende at den subber litt ved fullt rattutslag, men jeg skal ikke kjøre drifting, så satser på at det går rimelig greit. Vil anbefale deg å montere stoppere som begrenser styreutslaget. Sinnssykt irriterende når det subber ved (nesten) fullt rattutslag. Måtte det på min med 235/40-17 fremme.
M3 Yngve Skrevet Desember 3, 2010 Skrevet Desember 3, 2010 Her bruker vi masse tid, energi og penger for å få bedere styring, så skal dere sette på stoppere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå