Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan jeg forvente å få for GT vader intereøret mitt?

Stoler forran,bakstet og fire dørsider.

Har lyst til og bytte det til fordel for noe som passer litt bedre til bilen min.

q2widba12du6flwt7uzu.jpg

Skrevet

6000-7000,- komplett?

Mange mener ofte at GT vader er mer verdt enn vanlig. Forstår ikke hvorfor, min mening er at det er mye mindre verdt pga det er grønt (altså passer bra til mye færre biler)

Samme mener jeg om interiør fra engelsk bil, det er ikke positivt at førersete er penere enn passasjer samt dette med speilregulering.

Men det er ikke verdt mer enn kjøper er villig til å betale for det, møter du rett kjøper (med grønn bil) gir han sikkert 10-15.000 glatt :)

Skrevet

Håper jo noen synes det er mere værdt da;) men er av samme oppfattning som deg mener jeg.

Hmmm... Frister å ta sjansen ja;)

Andre meninger?

Skrevet

Sjekk hvor mye det koster å trekke om til sort skinn og opplys om denne kostnaden i salgsannonsen. Jeg tror folk vil være mye mer velvillige til å kjøpe da. Jeg er nok enig i at et grønt intr ikke er verdt like mye som et sort et, men om passasjerstolen er mer slitt en fører stolen syns jeg nesten er bedre, da man oftere ser førerstolen enn passasjerstolen og irritasjonsmomentet blir dermed mindre. Prismessig tror ikke jeg noe slikt gir så stort utslag. Hadde intr ditt vært svart og strøkent kunne det nok være verdt 12-14 dersom du er litt tolmodig og treffer rette kjøper. Er ikke hverdagskost å finne strøkne slike intr.

Skrevet

Det er etterspørselen som styrer prisen. Gt interiør er ikke særlig pop, så du vil nok ikke kunne få like mye som sort skinn f eks.

Men du kan jo alltids legge det ut for en 12-13 lapper, og se hvordan responsen blir.

Skrevet

GT interiør er jo absolutt av det sjeldneste man finner...men noen digger ikke den mexicogrønne fargen, selv synes jeg den er tøff, men passer kanskje ikke til BLÅ bil ? ;)

Spørs om ikke prisen er nogenlunde den samme som vanlig Vader...sett mye rare priser!

Skrevet

Siden forsjellen på gt vader og vanlig vader kun er alcantaraskinn på sidene og er grønn i sitteputen og ryggen, så blir ikke gt vader spesielt mye mer verdt i mine øyne, til tross for at farge/skinnvalget er mer spesielt. Jeg ville heller hatt svart sportsintr i min bil enn gt vader, så framt det ikke er en gt da..

Skrevet
Siden forsjellen på gt vader og vanlig vader kun er alcantaraskinn på sidene og er grønn i sitteputen og ryggen, så blir ikke gt vader spesielt mye mer verdt i mine øyne, til tross for at farge/skinnvalget er mer spesielt. Jeg ville heller hatt svart sportsintr i min bil enn gt vader, så framt det ikke er en gt da..

Nå får man "vanlig" vader med alcantara også da ;)

Skrevet

Begge disse er alcantara og er veldig vanlig i E36 M3.

5iqsorfcpozz9tdvx6r0.jpg

44txhu2kz8n0w7gqpii1.jpg

GT-interiøret finnes jo ikke i mer enn ca 300 eks så i teorien burde det være mye verdt. Men er jo markedet som bestemmer. Kanskje legge det til salgs på ebay/i utlandet?

Ikke forhast deg og selg det billig fordi noen særinger ikke liker fargen. :wink:

Skrevet

Lars89, jeg trodde de setene du har linker til var kun stoff.. Men da er jeg enig i at alcantara er vanlig på vaderseter..

Skrevet

Burde ikke selge det for under 10 lapper ihvertfall. Jeg synes grønnfargen er litt tøff. Kan jo passe f. eks i en sort bil?

Skrevet

Jeg ville prøvd meg på rundt 10-12k. Det er jo også noen som bygger E36 M3 med GT look. Det må jo være perfekt med GT interiør også til disse :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...