-Martin- Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 Lufter tanken om å sope sammen de som kommer fra Hokksund, Modum, Ringerike etc. for å kjøre i følge til våler på lørdag. Kom med ideer om tidspunkt, møtesteder ol. Håper det blir noen av oss...
-Martin- Skrevet April 8, 2010 Forfatter Skrevet April 8, 2010 bump, Må da være noen fra denne kanten som skal oppover.
hagenisse Skrevet April 8, 2010 Skrevet April 8, 2010 Nå skal ikke jeg til våler denne gangen, men jeg ville uansett kjørt om Oslo jeg da..
Gunnar Skrevet April 8, 2010 Skrevet April 8, 2010 For alle merker. Jeg vurderer sterkt. Venter bare på retting av en felg, gidder ikke banekjøring med 17" vinterhjul... Har egentlig blitt lovet den til mandag, men krysser fingrene...
j_b Skrevet April 8, 2010 Skrevet April 8, 2010 er det en enkelt dag eller helg? hvor er det man kan finne treff dager og slik? blir det noe bimmers treff i år eller gunnar?
-Martin- Skrevet April 8, 2010 Forfatter Skrevet April 8, 2010 Er det noen som kommer fra Østlandet syd for gardermoen så er det jo bare å si ifra så går det an å slå følge...
Gunnar Skrevet April 8, 2010 Skrevet April 8, 2010 Kun lørdag såvidt jeg har fått med meg. Vet ikke om det finnes noen "komplett" oversikt noe sted. Rudskogen har terminliste på nett, vet ikke om Våler har det. Ellers er det bare å bruke Kalenderen her inne for alt den er verdt, legge inn events i lange bananer: http://www.bimmers.no/index.php?option= ... &Itemid=53 Blir nok ikke noe bimmers banetreff i år nei, jeg har bortimot null tid til overs om dagen, og banekontigentene har tatt helt av...
j_b Skrevet April 9, 2010 Skrevet April 9, 2010 kan man kjøre uten skilter/ plastikk prøveskilt imorgen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå