vegard89 Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Ossen kan jeg finne ut om jeg har check controll? på kjørecomputeren så er det en knapp som viser at jeg har det, men når jeg trykker på den så blir skjermen helt blank også slår den seg av. tok ut en pære i kjørelyset foran men ingenting skjedde? vet noen kommer til å si at jeg ikke har den funksjonen da, men er det andre muligheter til å få sjekket om denne bilen er utstyrt med det? Takk for alle tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 Ingen som vet? Bump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore_S Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Hmmm, jeg hadde en e36 med check controll for en del år tilbake, og der mener jeg det sto check ok eller check controll ok når jeg trykka på den knappen, det skal også komme opp en beskjed når det begynner å bli lite spylerveske, men disse displayene slutter å funke etter en viss tid, min var ca 7 år og hadde kjørt 170' da det begynte å kollapse.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 Takk for svar fra deg BMW 525da F-10 Ja så den begynner å ikke gi beskjed lenger om feilmeldinger osv? fordi jeg trykket på knappen da blir den helt blank og plutselig slår seg av.. rare greier men tom for spylevæske nå men gir fortsatt ikke beskjed... hjelper det å bytte kjørecomputeren da tro ? edit: ikke så lenge siden jeg fikk bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Det hjelper ikke å skifte. Det er utprøvd da jeg har samme "problem". Har prøvd å funnet ut dette selv, men har ikke kommet frem til noen løsning. Mulig du kan ringe en BMW forhandler og spørre om utstyrskoden. Kan jo være noe kluss med CC-modulen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 ok du har samme problem at den ikke sier ifra? eller at den slår seg av når du trykker inn knappen? ja kan jo høre om det så klart.. gi gjerne tilbakemelding om du finner ut av noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore_S Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 tror det er noen loddinger på printplata i cc-modulen som løsner + at det blir pixel feil på LCD displayet... ser det koster 3687,50,- eller 4177,20 for ny CC-modul på gsbildeler, alt etter hvilken du har... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 pixel feil? alt annet fungerer utenom check modulen.. er det sjangse for at det er pixel feil på den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore_S Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Nei, da har du ett annet problem en det jeg hadde... til meg forsvant alt som skulle stå i displayet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 ok nei alle funksjonene fungerer på kjørecomputeren utenom check modulen og ingen pixel feil på di andre funksjonene værtfall.. men rare greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkbrenneren Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 søk på "bmw e36 obc" elle noe lignende på ebay, da får du det du trenger for noen få hundrelapper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 ja men vet ikke hva feilen er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 Noen andre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Padrino Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 Har problemer med min jeg også (11 knapper). Checkcontrollen fungerer ikke, da jeg trykker på knappen blir skjermen svart. Og jeg har pixelfeil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkbrenneren Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 kjøp alt nytt da vel må jo fuke da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå