Gå til innhold

check controll e36


vegard89
 Share

Anbefalte innlegg

Ossen kan jeg finne ut om jeg har check controll? på kjørecomputeren så er det en knapp som viser at jeg har det, men når jeg trykker på den så blir skjermen helt blank også slår den seg av.

tok ut en pære i kjørelyset foran men ingenting skjedde? vet noen kommer til å si at jeg ikke har den funksjonen da, men er det andre muligheter til å få sjekket om denne bilen er utstyrt med det?

Takk for alle tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, jeg hadde en e36 med check controll for en del år tilbake, og der mener jeg det sto check ok eller check controll ok når jeg trykka på den knappen, det skal også komme opp en beskjed når det begynner å bli lite spylerveske, men disse displayene slutter å funke etter en viss tid, min var ca 7 år og hadde kjørt 170' da det begynte å kollapse....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar fra deg BMW 525da F-10

Ja så den begynner å ikke gi beskjed lenger om feilmeldinger osv? fordi jeg trykket på knappen da blir den helt blank og plutselig slår seg av.. rare greier :P men tom for spylevæske nå men gir fortsatt ikke beskjed... hjelper det å bytte kjørecomputeren da tro ?

edit: ikke så lenge siden jeg fikk bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det er noen loddinger på printplata i cc-modulen som løsner + at det blir pixel feil på LCD displayet...

ser det koster 3687,50,- eller 4177,20 for ny CC-modul på gsbildeler, alt etter hvilken du har...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...