S.Arnesen Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Selger min shortshift kjøpt av kimmit sport her på forumet. Shortshiften er ubrukt og 100% strøken. Selges da jeg har montert en annen i bilen min. Denne shortshiften gir ekstremt kort giring (har testet den på en e34)... Selges til selvkost, 250kr inkludert frakt. Passer de fleste bmw'er, blandt annet e30,e36,e46,e34,e39. Og alle som har lik som disse... Mvh S.Arnesen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 hvordan er det å bytte denne? fra inne i coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 tar den jeg. send meg kontonr på PM så setter jeg over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 hvordan er det å bytte denne? fra inne i coupe? Må en liten tur under bilen også, Veldig lett job egentlig.. tar den jeg. send meg kontonr på PM så setter jeg over Nå har jeg en annen som også har sagt han vil ha den, men er ikke helt sikker om han er interresert etter at jeg sa at jeg ikke sendte den i oppkrav til den prisen. Sender deg pm når jeg vet mer (iløpet av noen timer regner jeg med). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 Solgt til han som var først ute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå