Bimmerhansen Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 http://www.dinside.no/838281/bmw-kommer ... hjulsdrift Dette er det værste! Jeg som hadde håpet at BMW også i fremtiden skulle være den litt sære typen.. men nei da.. følg strømmen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 las dette eg og :s huff og huff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Dette er ikke noe nytt faktisk. BMW har i noen år ønsket å lage en småbil med BMW-logoen på i tillegg til Mini. Og denne vil da trolig være en svært miljøvennlig småbil (for å få samlet utslipp for BMW-konsernet sine biler ned så man unngår straffeskatt fra EU). Legg merke til at 1-serien holdes utenom, så det skal fortsatt være bakhjulstrekk på de bilene vi kjenner i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arotished Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Etter at ///M bilene fikk turbo og 2 tonn med ekstra utstyr så lå det i kortene at fremhjuldrift var rundt hjørnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 BMW er ikke akkurat de første som må gi etter og sluke noen kameler pga CO2-hysteriet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 Dette er ikke noe nytt faktisk. BMW har i noen år ønsket å lage en småbil med BMW-logoen på i tillegg til Mini. Og denne vil da trolig være en svært miljøvennlig småbil (for å få samlet utslipp for BMW-konsernet sine biler ned så man unngår straffeskatt fra EU).Legg merke til at 1-serien holdes utenom, så det skal fortsatt være bakhjulstrekk på de bilene vi kjenner i dag ja så det:D så det er jo bra:D men jeg syntes det er dumt hvis BMW skal gjøre som alle andre..(selv om det kanskje er nødvendig) Ser på MC-avdelingen deres har også noen av de nye modellene fått Potta på samme side som de andre merkene og gått vekk i fra sitt merkelige blinklyssystem.. men men;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Nå er det jo en uke eller to siden dette ble kjent, men uansett så ser jeg ikke noen krise i det. Det betyr at den blir billig, lett og får bedre innvendig plass. For de fleste som kjøper den type bil har uansett ikke drivhjulene noen betydning i det hele tatt. Det er jo også bare spørsmål om tid før førstemann har bygget bakhjulstrekker av den, enten det er Hartge eller en garasjemekker. Utfordringen er herved gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå