Gå til innhold

Biltema Bremseskiver


Amzoch
 Share

Anbefalte innlegg

En kompis har borra og slissa skiver på e36 fra biltema. Har vell ikke kjørt mer enn 10k, men det fungerer greit og han har hatt de på en banekjøring, lurer på om det ble en tøddel kast i de etter det, er nok ikke de som tåler mest varme, men det værste er klossene som han også kjøpte der. Du kan heller sette inn en gammel tørr brødskive enn å kjøre biltemaklosser! Kjøp gode klosser uansett hva du gjør, det er det penger å spare på i det lange løp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt skiver og klosser fra biltema på en annen bil jeg også. Kjørte et halvår før jeg byttet pga mye hyling. Prøvde med beleg og å file spor i klossene men det hjalp ikke det heller.

Har hørt at koed sine er veldig gode og ikke noe hyling. Prisene er vel nesten som biltema også. Skulle kjøpe disse selv hos koed før påske, men gikk for tilbudet som GS har i disse dager på bremsesett foran og bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde Biltema på min forige bil, en volvo 740 turbo og det hylte så jeg holdt på å bli tullete. Hadde copaslip på baksiden av klossene ved montering men uten at det hjalp. Ut ifra slitasjen å dømme så virket det ut som om klossene var knallharde og ville vare i evig tid for det var slitespor på kanten av skiva mens klossen var nesten god som ny :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...