Gå til innhold

E30 Alpina edition!

Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Da har jeg kjøpt meg BMW 320I med litt Alpina styling på. Strøkent Alpina interiør! Bilen er hel og fin. Det er ikke rust på bilen så tror dette er et bra eksemplar. Dette er en 87 mod som har rullet 296 000.

Slenger ut noen bilder! :D

(Slik bilen ser ut nå)

P1010168.jpg

P1010171.jpg

Da jeg kjøpte bilen :)

P1010004.jpg

P1010005.jpg

P1000977.jpg

P1000999.jpg

P1010009.jpg

P1000993.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Oh, herlig bil !!! tror nesten ikke den trenger hekk en gang, men litt senk å andre felger.. Morsomt å se at E30`er fortsatt kan skille seg litt ut, å at det ikke skal mere til enn den Alpina-fronten å litt smådetaljer..;) Må få ut noen skikkelige interiørbilder også..

Gratulerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, herlig bil !!! tror nesten ikke den trenger hekk en gang, men litt senk å andre felger.. Morsomt å se at E30`er fortsatt kan skille seg litt ut, å at det ikke skal mere til enn den Alpina-fronten å litt smådetaljer..;) Må få ut noen skikkelige interiørbilder også..

Gratulerer :)

Takk takk :D skal få ut noen bilder av interiøret og ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der så skikkelig bra ut. Enig med de over her angående kantfelger, men ellers likte jeg bilen godt akkurat slik den er :)

Felger skal på! Jeg er på leting etter de rette :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil! Ta vare på den! Ser bra ut til å ha gått så langt.

Den trenger ikke styling i hekken. En effektpotte ville kanskje se bra ut (eller om du blankpusser originaleksosen), og den trenger litt senk og felg (Alpina hadde ikke vært feil), men ellers ville jeg ikke gjort noe med den! Nydelig interiør også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil! Ta vare på den! Ser bra ut til å ha gått så langt.

Den trenger ikke styling i hekken. En effektpotte ville kanskje se bra ut (eller om du blankpusser originaleksosen), og den trenger litt senk og felg (Alpina hadde ikke vært feil), men ellers ville jeg ikke gjort noe med den! Nydelig interiør også :)

Takker! Alpina felger hadde ikke vært dumt nei, angående hekken er jeg meget usikker, det må være noe nøytralt vist jeg i hele tatt skal ha noe hekk, her ikke helt bestemt meg. Det MÅ da stå i stil til resten av bilen..

Tar gjerne imot tips? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi, dette så bra ut... Lov å spørre hva du måtte gi for den? Svar gjerne på PM, da jeg ikke har sett denne til salgs før... Ser også at den er HB-regga, noe som antakelig betyr at den har gått i mitt nærområde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...