Nevstad Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Hei! Da har jeg kjøpt meg BMW 320I med litt Alpina styling på. Strøkent Alpina interiør! Bilen er hel og fin. Det er ikke rust på bilen så tror dette er et bra eksemplar. Dette er en 87 mod som har rullet 296 000. Slenger ut noen bilder! (Slik bilen ser ut nå) Da jeg kjøpte bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonHad Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 ser bra ut Nevstad ! skikkelige kantfelga no, so he du an = ) Brock eller Keskin kansje ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Oh, herlig bil !!! tror nesten ikke den trenger hekk en gang, men litt senk å andre felger.. Morsomt å se at E30`er fortsatt kan skille seg litt ut, å at det ikke skal mere til enn den Alpina-fronten å litt smådetaljer.. Må få ut noen skikkelige interiørbilder også.. Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Nydelig! Grattis med rå E30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Den der så skikkelig bra ut. Enig med de over her angående kantfelger, men ellers likte jeg bilen godt akkurat slik den er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nevstad Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 Oh, herlig bil !!! tror nesten ikke den trenger hekk en gang, men litt senk å andre felger.. Morsomt å se at E30`er fortsatt kan skille seg litt ut, å at det ikke skal mere til enn den Alpina-fronten å litt smådetaljer.. Må få ut noen skikkelige interiørbilder også..Gratulerer Takk takk skal få ut noen bilder av interiøret og ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nevstad Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 Den der så skikkelig bra ut. Enig med de over her angående kantfelger, men ellers likte jeg bilen godt akkurat slik den er Felger skal på! Jeg er på leting etter de rette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nevstad Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 Slenger ut noen bilder av interiøret og! Masse bilder!Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Nydelig bil! Ta vare på den! Ser bra ut til å ha gått så langt. Den trenger ikke styling i hekken. En effektpotte ville kanskje se bra ut (eller om du blankpusser originaleksosen), og den trenger litt senk og felg (Alpina hadde ikke vært feil), men ellers ville jeg ikke gjort noe med den! Nydelig interiør også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nevstad Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 Nydelig bil! Ta vare på den! Ser bra ut til å ha gått så langt. Den trenger ikke styling i hekken. En effektpotte ville kanskje se bra ut (eller om du blankpusser originaleksosen), og den trenger litt senk og felg (Alpina hadde ikke vært feil), men ellers ville jeg ikke gjort noe med den! Nydelig interiør også Takker! Alpina felger hadde ikke vært dumt nei, angående hekken er jeg meget usikker, det må være noe nøytralt vist jeg i hele tatt skal ha noe hekk, her ikke helt bestemt meg. Det MÅ da stå i stil til resten av bilen.. Tar gjerne imot tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Flott bil! Og det er vel egentlig bare en vei å gå med felgene og spoiler bak.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bols'n Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Flott E30! Denne må gått i Ålesund før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nevstad Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 Flott E30!Denne må gått i Ålesund før? Den har nokk de ja. Var der jeg fikk kjøpt den;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Oioioi, dette så bra ut... Lov å spørre hva du måtte gi for den? Svar gjerne på PM, da jeg ikke har sett denne til salgs før... Ser også at den er HB-regga, noe som antakelig betyr at den har gått i mitt nærområde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Meget flott E-30 det her! 16" eller 17 " Alpina felger her tror jeg hadde kledd bilen bra med tanke på front spoiler og interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå