Brungot Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 AAA..sjå der ja Nevstad...FLOTT bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nevstad Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 AAA..sjå der ja Nevstad...FLOTT bil... Jaja! Kjempe greier ditte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 Stilig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nevstad Skrevet April 11, 2010 Forfatter Share Skrevet April 11, 2010 Da har jeg hatt en liten servise på bilen! Byttet gir olje, motorolje og filter, byttet alle pluggene, fordeler lokk og rotor, bensinfilter og stilt ventilene! I tillegg har jeg satt på 17" felger, så skal slenge ut noen bilder i løpe av uken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Gratulerer med en helt rå bil, likte interiøret og leppen framme vanvittig godt! Ang de felgene som sto på, er de til salgs? Evt størrelse, bredde og hvilke dekk står på? Svar gjerne på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Håper du har satt på noen tidsriktige mangeeikede felger, for det fortjener denne bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Håper du har satt på noen tidsriktige mangeeikede felger, for det fortjener denne bilen... *hosthttp://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=18&t=150424host* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 denne bilen her er det helt klart håp for! den var fin med alpina-leppa og hadde veldig sansen for den gull-stripa som gir kontrast i lakken(svart og gull er nydelig kombinasjon) fin bil dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nevstad Skrevet April 18, 2010 Forfatter Share Skrevet April 18, 2010 denne bilen her er det helt klart håp for! den var fin med alpina-leppa og hadde veldig sansen for den gull-stripa som gir kontrast i lakken(svart og gull er nydelig kombinasjon)fin bil dette Takk takk =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nevstad Skrevet April 18, 2010 Forfatter Share Skrevet April 18, 2010 Slenger ut noen bilde! Her ser vi at blen må senkes! Mvh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Uff a meg............. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Ta det ikke så tungt 316, de svarte venom felgene låner han av meg inntil videre. Dem 15" som sto på hadde forskjellig ET, så det var BOSS å kjøre på. Venom felgene vart kjøpt inn som herjehjul til alternativt sporvalg Denne bilen bør få på Alpina eller BBS case closed! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nevstad Skrevet April 18, 2010 Forfatter Share Skrevet April 18, 2010 Uff a meg............. Om de er felgene du uffer deg etter så er dette bare noe midlertidig jeg har på.. Er på utkikk etter Alpina felger men er ikke så lett å få tak i har jeg fått inntrykk av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nevstad Skrevet April 18, 2010 Forfatter Share Skrevet April 18, 2010 Ta det ikke så tungt 316, de svarte venom felgene låner han av meg inntil videre. Dem 15" som sto på hadde forskjellig ET, så det var BOSS å kjøre på. Venom felgene vart kjøpt inn som herjehjul til alternativt sporvalg Denne bilen bør få på Alpina eller BBS case closed! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Bra, du aner ikke hvor letta jeg blei nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå