Larsegutt Skrevet Mai 5, 2010 Share Skrevet Mai 5, 2010 Hvordan går det her da Nevstad? Får legge ut noen bilder jeg til deg da! Gratulere me nye felga! STEIK, det passa bra! kilde: viewtopic.php?f=6&t=152242&start=15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nevstad Skrevet Mai 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2010 Hår kjøpt nye felger ja! Ellers er de egentlig ikke så mye nytt.. kan slenge inn noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 Fy faen Nevstad, den E30'n din er til å ha sex MED!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nevstad Skrevet Mai 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2010 Fy faen Nevstad, den E30'n din er til å ha sex MED!!! Takk Takk! Hva tror du om M-Tech 1 skjørt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 Ja, det tror jeg... At blir enda finere... Med tanke på hvor godt bilen kledde de felgene lurer jeg på hvordan det ser ut med BBS RS med gullsenter... STEIKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nevstad Skrevet Mai 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2010 Ja, det tror jeg... At blir enda finere... Med tanke på hvor godt bilen kledde de felgene lurer jeg på hvordan det ser ut med BBS RS med gullsenter... STEIKE!!! Ahhh! ja hadde jeg bare hatt penger til de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 good lord.. Dette er ett stk fantastisk og herlig bil! Gratulerer så mye! Ikke helt fornøyd med felga du har satt på, men absolutt en solid oppgradering fra de forrige! Kommer det justerbar senk på denne, a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lerfall Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 Gratulerer med nydelig e30!!! Er bare "litt" misunnelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 Gratulerer Nevstad : ) Lekker bil du har der! Regner med at det var deg jeg møtte på butikken under gatebil-oppholdet? dette er bilen som sto parkert ved siden av deg: om det ikke var deg, my bad ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 Dette ser jo meget bra ut! Noe senk så blir det bankers Kunne trengt en liten maskinpolering ser det ut som, mye vaskeriper på ene bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nevstad Skrevet September 24, 2010 Forfatter Share Skrevet September 24, 2010 Oppdaterer med noen bilder :win Meg og Lars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 Jævlig pen E30 du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nevstad Skrevet September 24, 2010 Forfatter Share Skrevet September 24, 2010 Jævlig pen E30 du har! Takk:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 Jævlig pen E30 du har! Takk:D Regner med at vi fortsatt har en avtale, mr. Nevstad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nevstad Skrevet September 24, 2010 Forfatter Share Skrevet September 24, 2010 Jævlig pen E30 du har! Takk:D Regner med at vi fortsatt har en avtale, mr. Nevstad! Slapp av! Må jo få legge ut bilder av gliset fordi om ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå