nbnilsson Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Hei ønsker å over ta ei eller flere defekte automatkasser av typen 5hp18 Ta kontakt på pm hvis du har liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nbnilsson Skrevet April 15, 2010 Forfatter Share Skrevet April 15, 2010 ingen som har assa? gjerne med knekt revers eller defekt elektronik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gisse Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 har ei kasse fra ein e36 coupe 93 mod e det no du trenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 Hei Gisse og nbnilsson. Jeg kan ta med girkassen til Oslo når jeg snart drar bortover til Hamar m.m. Skal jo levere en motor til en kompis av deg Gisse i Mandal. Koster 350 kr. Da sparer kjøperen mye penger på transport. Eirik. 92 22 65 44. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nbnilsson Skrevet April 22, 2010 Forfatter Share Skrevet April 22, 2010 løfter denne.. mere aktuelt en noen gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gisse Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 hva mener du med og løfte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 MÅ den være defekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nbnilsson Skrevet April 22, 2010 Forfatter Share Skrevet April 22, 2010 Må ikke være defekt men billig skal den være.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gisse Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 a ser den nå. hehe var noe trøtt i går, har da enda kassa ligende jeg når kommer du og henter an, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 om den jeg har i e34'n utafor er deff så kan du få kjøpt den billig... ifra 91 mod 520 24v.. må bare få tak i ny OM den er gåen den som er der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nbnilsson Skrevet April 23, 2010 Forfatter Share Skrevet April 23, 2010 a ser den nå. hehe var noe trøtt i går, har da enda kassa ligende jeg når kommer du og henter an, blir litt i lengste laget for å hente desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå