samatron Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 kan jeg i min e39 m52b20 manuell sette inn en m52b25/b22/tub28/tub25/tub20 uten problem? like lett som å sette inn en annen m52b20? bolt on så lenge den er hentet fra bil med manuel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Du kan, men like lett ? Nei! Det gjelder da selvfølgelig Tu-motorene. Resten er bare å hivi oppi å tut av gårde uansett b20/b25 eller b28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Er ledningsnettene like på alle uten tu? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Jess Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
samatron Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 takk for svar. men hvordan vil det bli med ews? jeg kjøper motor fra en dansk 528i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Du kan, men like lett ? Nei! Det gjelder da selvfølgelig Tu-motorene. Resten er bare å hivi oppi å tut av gårde uansett b20/b25 eller b28 Å? Hva skiller tü maskinene? Ifra 2.0 til 2.5 jeg da først og fremst tenker på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Nei nå missforstod du meg arnesen Mente at alle Tu trenger en del mer jobb for å sette inn i bil som ikke er tu opprinnelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 takk for svar. men hvordan vil det bli med ews? jeg kjøper motor fra en dansk 528i.. Du kan kjøre med b20 hjernen uten problemer så slipper du å tenke noe på det i det hele tatt, hvis du absolut vil bytte til b28 hjernen så bruker Bmw sin GT1 til å kode om startsperren. Pris varierer litt, jeg betalte 450 kr sist jeg gjorde det, men det var mest fordi jeg måtte hjelpe til da dem ikke fikk det til selv..fullpris sa dem lå på 1200-1300 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
samatron Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 ok. takker for gode svar. da er det bare å bytte motor:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Nei nå missforstod du meg arnesen Mente at alle Tu trenger en del mer jobb for å sette inn i bil som ikke er tu opprinnelig Aha. i see Ble litt svett her jeg nå hehe Sånn som jeg har forstått det så er det nemlig mer eller mindre plug and play med m52tüb25 i min, som orginalt har m52tüb20. Venter bare på ferie pengene nå egentlig, så begynner jakten på ny maskin Men, nok ot ifra meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 Gå for m54b30 hvis du har tenkt til å bytte da vettu Arnesen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 Vist man bytter fra 520 motor til 523/525 - 528 motor. Kan man bruke samme girkasse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 Jess indeed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 Gå for m54b30 hvis du har tenkt til å bytte da vettu Arnesen hehe Det er vel endel mer jobb å gå ifra tü til m54? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 De motorene er så å si identiske..eneste som kan bli kludrete er hvis du ikke får med ews-kitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå