Gå til innhold

motorbytte e39 m52b20


samatron
 Share

Anbefalte innlegg

Du kan, men like lett ? Nei! Det gjelder da selvfølgelig Tu-motorene. Resten er bare å hivi oppi å tut av gårde uansett b20/b25 eller b28

Å? Hva skiller tü maskinene? Ifra 2.0 til 2.5 jeg da først og fremst tenker på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar. men hvordan vil det bli med ews? jeg kjøper motor fra en dansk 528i..

Du kan kjøre med b20 hjernen uten problemer så slipper du å tenke noe på det i det hele tatt, hvis du absolut vil bytte til b28 hjernen så bruker Bmw sin GT1 til å kode om startsperren. Pris varierer litt, jeg betalte 450 kr sist jeg gjorde det, men det var mest fordi jeg måtte hjelpe til da dem ikke fikk det til selv..fullpris sa dem lå på 1200-1300 kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå missforstod du meg arnesen :) Mente at alle Tu trenger en del mer jobb for å sette inn i bil som ikke er tu opprinnelig

Aha. i see :D Ble litt svett her jeg nå :wink: hehe Sånn som jeg har forstått det så er det nemlig mer eller mindre plug and play med m52tüb25 i min, som orginalt har m52tüb20. Venter bare på ferie pengene nå egentlig, så begynner jakten på ny maskin :)

Men, nok ot ifra meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...