Gå til innhold

Ø.K. Amiga 600 spill (eventuelt 500 med kickstart for 600)


opeth84
 Share

Anbefalte innlegg

Programmene jeg kan anbefale da, fra min tid på Amiga(som jeg savner forøvrig..) er:

- Protracker til musikk. Ett veldig enkelt og lett program å bruke. Brukte dette selv i over 10år. Dette kan nok skaffes gratis tenker jeg.

- Deluxe Paint IV til både bilde og animasjon. (Mulig det har kommet nyere versjoner i det siste, men det var dette jeg lekte meg litt med.) Kan nok også skaffes veldig gratis tenker jeg..

Joystickene er like på alle Amigaene. Anbefaler da ZipStick 2 som er utrolig fin å bruke. Jeg har to av disse liggende, men vet ikke om jeg vil kvitte meg med en. Har jo begynt å bli litt artig å samle på disse tingene her også nå.

Ang spill, jeg har godt og vel 1200 disketter med spill og demoer som jeg kunne vært behjelpelig med å "låne" bort. Minuset er at du bor så langt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Programmene jeg kan anbefale da, fra min tid på Amiga(som jeg savner forøvrig..) er:

- Protracker til musikk. Ett veldig enkelt og lett program å bruke. Brukte dette selv i over 10år. Dette kan nok skaffes gratis tenker jeg.

- Deluxe Paint IV til både bilde og animasjon. (Mulig det har kommet nyere versjoner i det siste, men det var dette jeg lekte meg litt med.) Kan nok også skaffes veldig gratis tenker jeg..

Joystickene er like på alle Amigaene. Anbefaler da ZipStick 2 som er utrolig fin å bruke. Jeg har to av disse liggende, men vet ikke om jeg vil kvitte meg med en. Har jo begynt å bli litt artig å samle på disse tingene her også nå.

Ang spill, jeg har godt og vel 1200 disketter med spill og demoer som jeg kunne vært behjelpelig med å "låne" bort. Minuset er at du bor så langt unna.

Jeg har en Zipstick 2 ventende til meg i posten pluss andre godsaker ;o) Du har ikke lyst å kopiere over noen av spillene og selge til meg da,eventuelt bytte mot bmw deler?

Savner Moonstone bl.a og et genialt rollespill hvor man spilte tre brødre som skulle ut og utforske verdenen. Kom skjelett opp fra jorden som jaktet på deg. Alt er sett ovenfra. Husker ikke navnet på spillet. SAVNER SPILLET! Savner forsåvidt Boulderdash også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moonstone har jeg vettu, samt har helt sikkert det andre du beskriver også, men vet ikke hva det er i farten. Å lete gjennom alle de diskettene er ikke gjort på ett blunk, men skal se hva jeg får til.¨

Trenger mtech2 ratt til min e30 da. :) men regner ikke med du har det liggende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moonstone har jeg vettu, samt har helt sikkert det andre du beskriver også, men vet ikke hva det er i farten. Å lete gjennom alle de diskettene er ikke gjort på ett blunk, men skal se hva jeg får til.¨

Trenger mtech2 ratt til min e30 da. :) men regner ikke med du har det liggende.

Hehe,nei,det har jeg nok ikke. Har kun vært borti e34 og e39, så er kun deler fra de bilene jeg har.

Hadde vært rått om du hadde det rollespillet også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...