Gå til innhold

Hvor mye er værd..


Fehim
 Share

Anbefalte innlegg

Ja det det er sant det: Men med ++ mener ej Elektriske vindu, Middarmlener. Bagasjeroms-trekk. klima, koppholdere, Cd spiller, Eu.godkjent, Nytt hjullager, nye dempere, nye sommer dekk på m5 felger Manuel-gear, Multifunksjonelt ratt... Det er ein veldig spesiell fare på bilen og innteiøret: Aubergine. Det hørres litt stygt ut, Men på en måte så er det tøft:P Skal legge inn bilde i morgen..

Trur ej e den einase som he den fargen i værden:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det det er sant det: Men med ++ mener ej Elektriske vindu, Middarmlener. Bagasjeroms-trekk. klima, koppholdere, Cd spiller, Eu.godkjent, Nytt hjullager, nye dempere, nye sommer dekk på m5 felger Manuel-gear, Multifunksjonelt ratt... Det er ein veldig spesiell fare på bilen og innteiøret: Aubergine. Det hørres litt stygt ut, Men på en måte så er det tøft:P Skal legge inn bilde i morgen..

Trur ej e den einase som he den fargen i værden:P

ble det kun laget et sånn interiør som du har i hele verden? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det det er sant det: Men med ++ mener ej Elektriske vindu, Middarmlener. Bagasjeroms-trekk. klima, koppholdere, Cd spiller, Eu.godkjent, Nytt hjullager, nye dempere, nye sommer dekk på m5 felger Manuel-gear, Multifunksjonelt ratt... Det er ein veldig spesiell fare på bilen og innteiøret: Aubergine. Det hørres litt stygt ut, Men på en måte så er det tøft:P Skal legge inn bilde i morgen..

Trur ej e den einase som he den fargen i værden:P

takk.. da vet jeg hva ++ betyr neste gang jeg leser en annonse på finn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld til trådstarter, men er det bare jeg som synes denne typen tråder er de mest meningsløse som postes? Hvis jeg hadde vært interessert i bilen, hadde jeg jo aldri lagt ut et svar her med en fornuftig prisantydning. Sjekk Finn eller Autodb i stedet for at forumet skal oversvømmes med slike tulletråder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...