Gå til innhold

Schricks E30 320i

Share

Anbefalte innlegg

Heisann, kjøpte meg en 88'modell E30 320 coupe i fjor høst som jeg vil legge ut noen bilder av. Bilen har rullet 167.000km å bærer preg av det, lite rust og veldig bra interiør messig. Interiøret er standard i grå antrasitt, ingen sportstoler men er på utkikk etter det. Sitter ettermontert m20b25 i den, ikke godkjent men planene er der. Har en bakstilling med skiver som skal på før det evt prøves og få godkjent. Sitter Simons sports anlegg på, ellers er det vel ikke så mye og si om den, senket 60/60 mener jeg, har ikke papirer desverre å derav heller ikke godkjent og innskrevet i vognkortet.

Har ikke gjort så mye "fancy" med den annet en øyelokk, svarte nyrer, grå blinklysglass i front og rullgardin i hatthylla. Har litt lyst til og prøve ut Touring skjørter i kombinasjon med Is-leppe "standard og kjedelig" tenker vel dere, men jeg er ute etter en mer normal look :) Ellers skal Sorte DE lykter, grå/hvite sideblink, dørsider i svart "skinn" og sportsstoler annskaffes.

Satte på sommershjulene i vårsolen på mandag, Artec Mf 8x17 pulverlakkert hvite. Tok noen bilder i dag men selvsagt var det overskyet :lol:

E-trdven015.jpg

E-trdven019.jpg

E-trdven009.jpg

E-trdven017.jpg

E-trdven022.jpg

E-trdven018.jpg

E-trdven003.jpg

-Mikkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en meget pen ekvipasje! Jeg må faktisk innrømme at touringen kledde felgene best. Kanskje det har noe med den spesielle fargen den hadde? Uansett har du to biler med mye potensiale og jeg er enig i at IS-leppa gjør seg best på en facelift som ikke er M-tech 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, Har alltid sagt det til meg selv og at det liksom er "Touring felger", Malasittgrønn i kombo med kvite felger er bare helt rått syns jeg :) men syns nesten jeg måtte prøve de på coupe'n da det er den jeg øvelseskjører mest med :)

Har veldig lyst på både Coupe og Touring, men en av de må desverre selges da jeg går skole, ingen jobb og skrallt med penger inn :P

Noekult: En 320 er ikke så veldig mye og stå i etter, er nesten mer futt i 318'n din, men klart du får jo den herlige sekserlyden på 2 liter'n da :) Hvilke lykter tenker du på? de bak på stasjonsvogna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...