[space] Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 http://www.topgear.com/uk/car-news/bmw- ... 2010-04-07 Jeg vil også ha sånn gir! Motor også egentlig Ser ut som det er en liten utfordring å ratte såpass med hestekrefter på en våt Nurbergring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Ikke dumt det der... Men er nok en "liten" fare for at du hadde blitt litt lei på langkjøring hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Det er nok ingen feriebil, nei. Men det ser ut som den sparker ganske godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 Den hylinga på langkjøring hadde nok ikke vært noe særlig nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 lyden er halve opplevelsen gutta.... og FOR en responstid på den kassa.. girskift på millisek.. tror jeg hadde rukket og dra meg en ronk og kommet før den skifta da... men likevel HERLIG bil <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå