Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har en 1988 E30 320i Touring og tenkte å kjøpe M-Tech2 front og bakfanger fra GS Bildeler :)

Lurte på om noen vet hvordan passformen er?

Også står det at det er "støtfangertrekk" skal det settes på org fanger da eller?

Skrevet

Er med støtfangertrekk i ett ja.. Jeg hadde en slik på min gammle, usikker på om den var fra GS, men den var av glasfiber.. Bra passform å bra finish med tanke på pris.. Settes fast med på samme måte som den org, og gjerne festes i bakkant av fangern mot fremhjul(hjulbuen) og på de klipsene på hver side på forskjermene.:)

Skrevet

Selger ikke GS bare slik som orginaldeler da? Orginaldeler er det iallefall meget bra form på. De er laget i plast også.

Glassfiber kan ikke sammenliknes for en prosent når det gjelder passform.

Skrevet
Mtech 2 blir ikke laget nytt originalt lengre.

Neivel? Koed sier iallefall at deres sett f.eks er orginaldeler.

Skrevet
Er med støtfangertrekk i ett ja.. Jeg hadde en slik på min gammle, usikker på om den var fra GS, men den var av glasfiber.. Bra passform å bra finish med tanke på pris.. Settes fast med på samme måte som den org, og gjerne festes i bakkant av fangern mot fremhjul(hjulbuen) og på de klipsene på hver side på forskjermene.:)

Okei så greit da :)

Takk for hjelpen! :D

Skrevet

Står jo at bakfangeren er i glassfiber, og det er nok fronten også siden den er i en del..

Vet desverre ikke noe om passform.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...