Sondre92 Skrevet April 10, 2010 Skrevet April 10, 2010 Hei. Har en 1988 E30 320i Touring og tenkte å kjøpe M-Tech2 front og bakfanger fra GS Bildeler Lurte på om noen vet hvordan passformen er? Også står det at det er "støtfangertrekk" skal det settes på org fanger da eller?
Jørgen Lie Skrevet April 13, 2010 Skrevet April 13, 2010 Er med støtfangertrekk i ett ja.. Jeg hadde en slik på min gammle, usikker på om den var fra GS, men den var av glasfiber.. Bra passform å bra finish med tanke på pris.. Settes fast med på samme måte som den org, og gjerne festes i bakkant av fangern mot fremhjul(hjulbuen) og på de klipsene på hver side på forskjermene.
oddis Skrevet April 13, 2010 Skrevet April 13, 2010 Selger ikke GS bare slik som orginaldeler da? Orginaldeler er det iallefall meget bra form på. De er laget i plast også. Glassfiber kan ikke sammenliknes for en prosent når det gjelder passform.
Endre Hånde Skrevet April 13, 2010 Skrevet April 13, 2010 Mtech 2 blir ikke laget nytt originalt lengre.
oddis Skrevet April 13, 2010 Skrevet April 13, 2010 Mtech 2 blir ikke laget nytt originalt lengre. Neivel? Koed sier iallefall at deres sett f.eks er orginaldeler.
Endre Hånde Skrevet April 13, 2010 Skrevet April 13, 2010 Javel? Vet ihvertfall at når jeg hadde E30, så greide ikke forhandler eller GS å skaffe delene til komplett Mtech 2 sett.
Sondre92 Skrevet April 13, 2010 Forfatter Skrevet April 13, 2010 Er med støtfangertrekk i ett ja.. Jeg hadde en slik på min gammle, usikker på om den var fra GS, men den var av glasfiber.. Bra passform å bra finish med tanke på pris.. Settes fast med på samme måte som den org, og gjerne festes i bakkant av fangern mot fremhjul(hjulbuen) og på de klipsene på hver side på forskjermene. Okei så greit da Takk for hjelpen!
kvammis Skrevet April 13, 2010 Skrevet April 13, 2010 Står jo at bakfangeren er i glassfiber, og det er nok fronten også siden den er i en del.. Vet desverre ikke noe om passform.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå